Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sluttet for en måned siden i en jobb jeg har hatt i ca 4 år. En jobb jeg aldri trivdes helt med, og kolleger jeg gikk greitt overens med, men ingen jeg har noe til felles med og kommer ikke til å ha kontakt med fremover. Jeg sluttet altså midt i ferietiden(fikk sagt hadetbra til de jeg ville si hadet til) , og nå fikk jeg en helt upersonlig uengasjert tekstmelding fra sjefen (som er nyansatt og som jeg ikke kjenner noe særlig) som "Minner om avslutning for deg kl 16 idag". Ikke en ordentlig invitasjon en gang....

Det siste jeg gidder å gjøre er å nå gå tilbake til gamlejobben for å smile, spise kake og si hei og takk etc når jeg bare er sjeleglad for å være ferdig der, spesielt ikke når invitasjonen kommer som en kjedelig sms.

MEN det er vel folkeskikk å møte opp, så jeg bør vel bite i det sure eplet...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send SMS tilbake: "Invitasjon til den avslutningen har jeg aldri mottatt, og jeg har andre planer for ettermiddagen, så jeg kan desverre ikke komme. Med vennlig hilsen MiniMjau"

Skrevet

Likte forslaget til Wadjet, det må være helt ok! (Men dersom man er bittelitt kapitalistisk, så er det kanskje et gavekort eller noe til deg, gjerne derfor man har en avslutning).

Skrevet
Likte forslaget til Wadjet, det må være helt ok! (Men dersom man er bittelitt kapitalistisk, så er det kanskje et gavekort eller noe til deg, gjerne derfor man har en avslutning).

enig, er ofte at an får en avsluttningsgave eller noe

spørs såklart hva slags jobb det er snakk om

men anbefaler deg uansett å møte opp, er sikkert ikke mer en 1 time eller 2 det er snakk om

Gjest Infralove
Skrevet

Var det ikkje ein likande tråd ei stund tilbake? Eg trur eg skreiv noko om fordelen med gratis kake.

Skrevet

Hehe!",)bra svar over her..",)

Menne..jeg og e spent nå..GIKK du mjau?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...