Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 hei. jeg begynner på høgskolen i morgen og er usikker på hvordan dette foregår siden jeg aldri har studert tidligere. hva har man med seg første dagen, og får man pensumlister på skolen? finner ikke noe på nettsidene, og begynner å bli litt stressa. takknemlig for svar
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 hei. jeg begynner på høgskolen i morgen og er usikker på hvordan dette foregår siden jeg aldri har studert tidligere. hva har man med seg første dagen, og får man pensumlister på skolen? finner ikke noe på nettsidene, og begynner å bli litt stressa. takknemlig for svar Jeg fant pensumlistene ved høyskolens nettsider. Første dagen tar jeg bare med meg informasjonsskriv, noe å skrive med og en kalender jeg kan fylle informasjon i. Litt mat og skrivesaker. Du kan sikkert låne pensumbøker på biblioteket, men vær raskt ute! Jeg har allerede fått fatt i 7 av dem:) Lykke til:)
MiniMjau Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Infoskriv, en penn og noe å skrive på(får vel typisk MASSE info første dagen). Legitimasjon for fremvisning ved registrering. Mat, drikke. Kanskje fotoapparat, om det er noe underholdning etc?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg fant pensumlistene ved høyskolens nettsider. Første dagen tar jeg bare med meg informasjonsskriv, noe å skrive med og en kalender jeg kan fylle informasjon i. Litt mat og skrivesaker. Du kan sikkert låne pensumbøker på biblioteket, men vær raskt ute! Jeg har allerede fått fatt i 7 av dem:) Lykke til:) Mener du at du låner på skolens bibliotek, eller hvilket som helst bibliotek? fant pensumlisten, og det var veldig mye bøker, så å låne er vel lønnsomt. Vet du om norli ol. selger brukte høgskolebøker også?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Mener du at du låner på skolens bibliotek, eller hvilket som helst bibliotek? fant pensumlisten, og det var veldig mye bøker, så å låne er vel lønnsomt. Vet du om norli ol. selger brukte høgskolebøker også? Hvilket som helst bibliotek;) men skynd deg. Vet ikke om de selger brukte bøker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå