Gjest Gjest_Nervøs_* Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 OK... Jeg er 25 år nå og skal begynne på studiet faglærer i kroppsøving og idrettsfag, men jeg gruer meg så at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Har studert før så det er ikke det. Jeg elsker å trene, men er ikke i toppform ennå(fødte for 7mnd siden og tiden strekker ikke alltid til), og jeg er veldig intr i kosthold osv og hvor viktig det er med trening ol. Men det er jo så mye man skal gjennom av sportsgrener osv, og jeg har lite erfaring med det. Så jeg ser for meg at jeg vil være dårligst av alle, mens en gjeng smågutter springer fra meg! Er jeg helt teit nå eller? Er det andre som har gått dette?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Har ikke tatt samme faget selv men generellt sett tror jeg det er veldig vanlig å føle seg dum i begynnelsen. Husker meg selv, gikk og virret og forstod ikke alt...gikk seg til da, og var langt i fra så dum som jeg trodde selv:) Lykke til, hiv deg uti det med positive tanker:)
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg synes det høres ut som du har gjort et godt valg, jeg, og det er langt fra bare sportslige prestasjoner som teller på et sånt studium. Det går sikkert bra, og det er fordeler med å være litt mer moden og erfaren enn de yngste studentene også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå