Gjest Vega Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Nå i dag har det vært innmari varmt. Ikke egnet for kjøkkentjenester. Hva lager dere i varmen? Har el. grill, men er det for varmt, gidder jeg ikke det heller. Samboer liker ikke salat, og spiser ikke pizza og kylling. (Pizza til nød. ) Så hva gjør jeg? (Vi, han lager også mat s.k. halvfabrikata, men nå dreier det seg om hva jeg skal finne på.) Vil bruke minst mulig tid, men samtidig spise sunt. Og helst varmrett. Noen tips..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #2 Del Skrevet 3. juni 2003 Spekeskinke, nypoteter, salat og flatbrød!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 Spekesild, nypoteter, rømme, flatbrød, løkringer (rå løk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. juni 2003 #4 Del Skrevet 3. juni 2003 Hva med taco? Tar ikke så lang tid det... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 3. juni 2003 #5 Del Skrevet 3. juni 2003 Blomkål med ostesaus og skinke. Dette spiser vi mye om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2003 #6 Del Skrevet 3. juni 2003 Hva med en pasta salat. Kok ønsket mengde pasta sil av og avkjøl. Bland med gulrot i skiver, litt hakket purre, hakket paprika, en liten boks maiskorn, litt selleri i skiver +litt grillet kylling, bacon eller skinke. Med dressing av yoghurt naturell blandet med litt fransk dressing og litt presset hvitløk. Kjempe godt og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 3. juni 2003 #7 Del Skrevet 3. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 3. juni 2003 #8 Del Skrevet 3. juni 2003 Takk, dere. :D Jeg kom på spekesild nå - ikke mange som liker det, men jeg synes det er nam nam - med rødbeter og løkringer, poteter. Ostesmørbrød (det spiser samboer, men liker ikke pizza) Skal nok finne på noe, må ha noe mer enn brødskiver... Tror det blir en del supper også, selv om det ikke er akkurat sommermat. Er glad i fisk. Men nå må jeg få fokus vekk fra mat. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 4. juni 2003 #9 Del Skrevet 4. juni 2003 Her blir det røkt kolje, tomatsalat med rødløk og ruccola til i dag. Og selvfølgelig god olivenolje, balsamico, maldonsalt og masse frisk basilikum i tomatene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2003 #10 Del Skrevet 4. juni 2003 Legg asparges i alu.folie, sammen med smør, salt+pepper. Legges på grillen. Lag en deilig salat med masse tykke tomat og agurkskiver. Masse deilig fetaost og løkringer. Deilig. Hvis du vil ha kjøtt til er det godt med litt spekeskinke eller et kyllinglår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 4. juni 2003 #11 Del Skrevet 4. juni 2003 Må innrømme at det blir mye lette salater! Men i dag skal vi ha grillet laks og guacamole til middag. Grillingen foregår selvsagt ute. Nam, nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. juni 2003 #12 Del Skrevet 4. juni 2003 Litago: Det er så morsomt når du skriver (nærmere midnatt i Norge...) hva dere skal ha til middag i dag. "Glemmer" tidsforskjellen mellom Norge og USA... :oops: Nattaklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 5. juni 2003 #13 Del Skrevet 5. juni 2003 He-he Mayamor! Om en halvtime blir det middag. Skal jeg vekke deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå