Gjest Puppeline Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Finnes de? Har hørt om veninner som har fått større pupper pgav hormoner i pillene? Jeg er nå 22 år og puppene mine er fortsatt en liten A. Jeg vet det ikke akkurat er den rette grunnen til å begynne på p-piller, men jeg vil så gjerne prøve. Jeg trenger ingen pekefinger, jeg håper bare noen har noen tips:)
Gjest Naria Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Større pupper er vel en mulig bivirkning av de fleste p-piller. Men siden alle reagerer ulikt er det slett ikke sikkert at p-pillene vil gi den større bryster selv om venninner av deg har opplved det. Jeg har brukt flere forskjellige merker og har aldri merket endringer på puppene mine.
Rødtoppen86 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Vel, jeg fikk ikke større bryster av p-piller Tror egentlig ikke man får større, men at man utvikles fortere hvis man tar p-piller. Altså at man får den størrelsen man var ment til å få. Ikke vet jeg, men det er nok veldig individuelt dessverre. Er nok også noen som har kommet i puberteten når de begynner med p-piller og tror det er pillene som gir dem større bryster.
Gjest H Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 p-piller kan gi større bryster,den som er meste effektiv mot dette er diane. diane er ikke førstevalget dersom du skal ha prevensjon, men brukes som behandling mot uren hud(kviser), hvis du trenger prevensjon. så hvis du i tillegg har uren hud kan du snakke med legen din om få diane. Er ingen garanti for at du får større bryster av de men er fult mulig:) (får forresten størst effekt hvis du hopper over den pillefrie uken å starter rett på neste brett) yasmin er vel nest best, dette er er vanlige p-piller.
Saeria Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Det er ikke uvanlig at man få mer vann i kroppen og går litt opp på pillen. Da får mange større bryster. Dog kommer det litt ekstra på resten av kroppen også, men brystene er det vel lettere å merke først.
Kitty_katt Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Vet ikke om det var pga pillene men jeg fikk større bryster etter at jeg hadde brukt p-piller en stund(yasmin). Var ikke sånn kjempemye, men merket en liten forskjell
bergensbabe87 Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Finnes de? Har hørt om veninner som har fått større pupper pgav hormoner i pillene? Jeg er nå 22 år og puppene mine er fortsatt en liten A. Jeg vet det ikke akkurat er den rette grunnen til å begynne på p-piller, men jeg vil så gjerne prøve. Jeg trenger ingen pekefinger, jeg håper bare noen har noen tips:) Prøv heller BRAVA maskin fra USA..Ved bruk av den i to månender er det dokumentert at jenter har gått opp to størrelser.. Har selv prøvd den å er storfornøyd med resultatet!
Gjest binther Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Jeg har vært på den veien, for å si det sånn, og ingenting hjalp... Hadde og en bekjent som fikk større pupper etter p-pille start. Jeg var innom stort sett alle merker uten ønsket resultat.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Det finnes ingen ppiller (eller andre slags piller for den saks skyld) som kan garantere større pupper. Selv har jeg gått på Diane i mange år, og puppene har ikke blitt større.
bergensbabe87 Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Det finnes ingen ppiller (eller andre slags piller for den saks skyld) som kan garantere større pupper. Selv har jeg gått på Diane i mange år, og puppene har ikke blitt større. Helt sant at det ikke finnes piller som forstørrer puppene! Har selv prøvd både piller og kremer som liksom ska forstørre puppene.. Det er kun svindel! Er kun BRAVA fra USA og brystoperasjon som jeg vet med sikkerthet at virker
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk MERKBART større bryster etter å ha byttet p-pille merke endel mnd tilbake;) Jeg startet på Yasminelle, en nyere og bedre variant av Yasmin.
Gjest Grafica Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Venninna mi (som allerede var en c-cup) gikk opp to cup-størrelser etter å ha gått på Diane. Jeg, med min (dengang) A-cup gikk ikke opp noe. Først nå jeg begynte på p-sprøyta at jeg fikk større pupper, men da fikk jeg likegjerne tjue kilo ekstra på et, så det var nok derfor... bergensjente, funker den maskina altså? Skeptisk jeg.
bergensbabe87 Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Venninna mi (som allerede var en c-cup) gikk opp to cup-størrelser etter å ha gått på Diane. Jeg, med min (dengang) A-cup gikk ikke opp noe. Først nå jeg begynte på p-sprøyta at jeg fikk større pupper, men da fikk jeg likegjerne tjue kilo ekstra på et, så det var nok derfor... bergensjente, funker den maskina altså? Skeptisk jeg. Den funket faktisk ja! Jeg var minst like skeptisk til maskinen som du er,men bestemte meg for å den en sjanse etter å ha hørt mye om den. Firmaet har jo eksistert i ni år nå,å hadde den ikke virket som den skulle så hadde firmaet blitt saksøkt med engang! For i Usa saksøker folk hverandre for hver minste ting! Å visst det er noen som kunne tenke seg å prøve den men er skeptisk så er det jo bare til å kjøpe den brukt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå