Gå til innhold

Virus på pc'en. What to do?


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Hvordan blir jeg kvitt den jævelen?

Symbolet ligner Windows sitt sikkerhetssymbol og har lagt seg nede på verktøylinjen. Det popper opp vinduer i hytt og gevær og de fleste av dem ønsker jeg skal laste ned et nytt antivirusprogram.

I skrivende stund er det et vindu nederst til høyre på skjermen . Detter er noe forbaska dritt. Noen råd om program jeg kan laste ned som dreper den???

TAKK!!!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har du noe navn på den? Om du vet at det faktisk er et virus? det kan jo og være en ad-on/pop up til et program du har installert. :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "Antivirus 2008 xp". All programmer går drittregt, pop up vinduer kommer konstant om at vi må kjøpe et antivursprogram, pc'en henger se opp og jeg må restarte +++.

Håper inderlig vi får bukt med dette så jeg i hvertfall kan redde alle bilder... :(

Første gang jeg har klart å komme på nett i dag så jeg får skrevet dette... :roll:

Jeg har forøvrig windows xp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Murmel! :)

Anbefaler deg at du leger en egen tråd om problemet ditt hos malwareremoval.com slik at en datamann kan veilede deg videre. Jeg måtte gjøre det ang noen idiotiske pop ups og nå er de borte håper jeg!

Har ikke hatt noen etter combofix'en jeg kjørte.

MEN: Det er viktig å være forsiktig med combofix da den kan fjerne ting som kanskje ikke bør fjernes. Derfor er det greit med hjelp.

Se også denne tråden på diskusjon.no:

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246

Les øverste punkt i tråden som heter veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...