Gå til innhold

ung og tungeøyenlokk

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er 13år gåmmel og har tunge øyenlokk :( huden henger fra midten av øyelokket til nesten ned til der øyenvippene ligger, når jeg lukker øynene ser jeg gammel ut, og hvis jeg skal ha øyenskygge på jeg dra i øyelokket.

noen som vet om dette er vanlig fo unge? eller om det finnes kremer, eller om an må ta oprasjon.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 13 år, og da har ikke aldringsprosessen satt i gang, for å si det sånn!Mange som har sånn form på øyet som du har, dette er ikke tunge øyelokk og jeg tviler på at du ser gammel ut.Operasjon er vel kun aktuelt i de tilfellene hvor øyelokkene er til hinder for synet.Uansett er du for ung til det. Men i din alder er det vanlig at man blir overfokusert og misfornøyd med detaljer ved sitt utseende.Prøv heller å fokusere på ting du er fornøyd med,eller ting du kan gjøre noe med. Det blir for dumt å kaste bort en fin ungdomstid med å være misfornøyd med seg selv.

Skrevet

Ut fra det du skriver høres det ut som det ikke er til hinder for synet, og da er det vel neppe aktuelt med noen operasjon. Kremer er bortkastede penger :)

Spør om det neste gang du er hos legen.

Jeg har en mor som er over 70, hun fikk en slik operasjon for noen år siden. Da hang det såpass over der at det var tungt å holde øynene åpne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...