Gjest GoGo Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Er det en sammenheng mellom kroppsstørrelse, alder, antall partnere, barnefødsler og hvor trang fitta er? Mener definitivt det selv ihvertfall, de i nymoden alder, dvs 17-20, og som er under 170 (helst ca 160cm) og slanke selvsagt, er uten tvil de trangeste!! Når du endelig får trengt deg inn melker de pikken uten at du trenger gjøre noe som helst! mmmmm...................
aline Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Er det en sammenheng mellom kroppsstørrelse, alder, antall partnere, barnefødsler og hvor trang fitta er? Mener definitivt det selv ihvertfall, de i nymoden alder, dvs 17-20, og som er under 170 (helst ca 160cm) og slanke selvsagt, er uten tvil de trangeste!! Når du endelig får trengt deg inn melker de pikken uten at du trenger gjøre noe som helst! mmmmm................... jada, jo tykkere man blir, jo større blir fitta, og jo mer man slanker seg, jo mer trekker den seg sammen igjen og blir stram og fin... det er vel ca like sant som at høye menn har større pikker en lave, og at gutter blir født med kjempepikker også blir de mindre og mindre jo eldre mannen blir. For ikke å snakke om når menn legger på seg, da krymper penis masse, mens om man holder seg ung, trent og slank, så skaper man seg en stor deilig pikk også.... egentlig er det rart da, at folk over 20 har sex i det hele tatt, om jentene blir svære og mannfolka små...
Serenity88 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Dette er vel det samme forumet som diskutere lengde og omkrets på peniser til de dør? Han kan få si hva han (hun) vil, så lenge folk får si hva de vil om peniser mener nå jeg!
Gjest LindaKristin Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 jada, jo tykkere man blir, jo større blir fitta, og jo mer man slanker seg, jo mer trekker den seg sammen igjen og blir stram og fin... det er vel ca like sant som at høye menn har større pikker en lave, og at gutter blir født med kjempepikker også blir de mindre og mindre jo eldre mannen blir. For ikke å snakke om når menn legger på seg, da krymper penis masse, mens om man holder seg ung, trent og slank, så skaper man seg en stor deilig pikk også.... egentlig er det rart da, at folk over 20 har sex i det hele tatt, om jentene blir svære og mannfolka små... Hehe...godt sagt:)
Gjest LindaKristin Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Dette er vel det samme forumet som diskutere lengde og omkrets på peniser til de dør? Han kan få si hva han (hun) vil, så lenge folk får si hva de vil om peniser mener nå jeg! Helt enig,bare jeg som var teit:) Hr ikke vært i denne kategorien før,ble bare litt overrasket av overskriften:) Da holder jeg meg til de andre jeg;) Sorry macs!
Gjest Betty89 Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 (endret) Er det en sammenheng mellom kroppsstørrelse, alder, antall partnere, barnefødsler og hvor trang fitta er? Mener definitivt det selv ihvertfall, de i nymoden alder, dvs 17-20, og som er under 170 (helst ca 160cm) og slanke selvsagt, er uten tvil de trangeste!! Når du endelig får trengt deg inn melker de pikken uten at du trenger gjøre noe som helst! mmmmm................... Jeg er 173cm og har fått rykte på å være trang så det stemmer neppe Endret 21. august 2008 av mrs_bond
Gjest lucy d-.-b Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Dette er vel det samme forumet som diskutere lengde og omkrets på peniser til de dør? Han kan få si hva han (hun) vil, så lenge folk får si hva de vil om peniser mener nå jeg! Enig. Men ts må huske at dette i utgangspunktet er et kvinneforum, så responsen blir vel så som så. Når jeg tenker over det er kanskje det grunnen til at h*n poster en slik tråd her, for å få reaksjoner. Ikke første gang
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Det er ingen sammenheng, tror nok trådstarter rett og slett må bli mer voksen og erfaren før han skjønner såpass. I mellomtiden kan han starte fjortis-tråder ( synes penis-trådene er like barnslige) på Kvinneguiden og samle gutter som tror det samme. Vi har alle våre preferanser , selv foretrekkes mer modne og oppegående menn.
aline Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Dette er vel det samme forumet som diskutere lengde og omkrets på peniser til de dør? Han kan få si hva han (hun) vil, så lenge folk får si hva de vil om peniser mener nå jeg! ja, og folk kan ha sine preferanser for min del, hadde tråden faktisk dreid seg om det overskriften sier, altså det å digge trange fitter, så hadde jeg ikke giddet å skrive noe engang. men det ts skriver, har jo ikke noe med preferanser å gjøre, det har med å gjette seg til kvinners størrelse utifra hennes utseendet, alder, størrelse etc. Det er da noe helt annet. og, for min del like teit som å si at tykke menn har små peniser mens slanke menn har store, høye menn har store peniser mens lave menn har små, unge menn har store peniser, eldre menn som har hatt seg masse, er mindre.
Gjest Mann1 Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Melder meg inn! Trange fitter presterer bedre og gir deiligere og heftigere orgasmer enn en middels trang eller en vid en. Jeg er så heldig å ha en PV med en skikkelig trang en...Mmm, jeg roper høyt av vellyst hver gang jeg kommer. Jeg tror jeg vekket hele nabolaget i natt... Skal innrømme at det blir vanskelig å gå tilbake til en normal fitte nå.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Jeg melder meg helt klart inn. Trange fitter er helt klart best. Selvom jeg er godt over snittet elsker jeg å måtte skli sakte inn cm for cm, og kjenne det virkelig klemmer rundt. Dama mi har heldigvis en god og trang en, og jeg kan aldri tenke meg å gå tilbake til en vid en... Jeg synes virkelig synd på de som har svære og vide fitter.
Gutt17 Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 For min del så tror jeg man er født med den musa man har. Enkelte personer som er lave og slanke, kan man jo putte hele hånda inni.. Men for meg, så trenger ikke fitta være så trang, så lenge det ikke føles som å kaste wienerpølse i et badekar..
Gjest glamourgirl Skrevet 17. august 2008 #13 Skrevet 17. august 2008 Tranghet har vel så mye med trening og gode muskler i underlivet å gjøre. I tillegg til at når kvinnen kommer hardt, vil det kjennes som melking av pikken...
Envy Skrevet 18. august 2008 #14 Skrevet 18. august 2008 Det TS sier stemmer om man skal gå utifra meg hvertfall Men,det er ikke bare gøy å være skikkelig trang heller altså, selv om gutta skryter (sier ikke dette for å skryte på meg, men de skryter av at jeg er trang) og nyter sexen til de grader hender det faktisk at det er vondt om han er for stor eller jeg ikke er våt nok til å skli av senga.. men klager ikke.. hehe ^^ ..men likevel, i faresonen for å bli skutt.. tror dere virkelig ikke kroppstype og str på kjønnsorganer har noen sammneheng? Jeg mener.. utifra mine, og som jeg har forstått det mange av mine venninners erfaringer stemmer ofte disse "fordommene" når det gjelder menns kroppstype og str på penis.. men then again, om han veier 150 kg vil jo naturligvis penis se mindre ut enn om han hadde veid 70 kg lix.. bare tenker litt høyt her.. ..og, om man er skikkelig trang, vil en diger penis kunne utvide slik at man ikke er trang lenger? =/
Gjest Betty89 Skrevet 18. august 2008 #15 Skrevet 18. august 2008 Det TS sier stemmer om man skal gå utifra meg hvertfall Men,det er ikke bare gøy å være skikkelig trang heller altså, selv om gutta skryter (sier ikke dette for å skryte på meg, men de skryter av at jeg er trang) og nyter sexen til de grader hender det faktisk at det er vondt om han er for stor eller jeg ikke er våt nok til å skli av senga.. men klager ikke.. hehe ^^ ..men likevel, i faresonen for å bli skutt.. tror dere virkelig ikke kroppstype og str på kjønnsorganer har noen sammneheng? Jeg mener.. utifra mine, og som jeg har forstått det mange av mine venninners erfaringer stemmer ofte disse "fordommene" når det gjelder menns kroppstype og str på penis.. men then again, om han veier 150 kg vil jo naturligvis penis se mindre ut enn om han hadde veid 70 kg lix.. bare tenker litt høyt her.. ..og, om man er skikkelig trang, vil en diger penis kunne utvide slik at man ikke er trang lenger? =/ Jepp... Det er jo derfor folk blir vide! Altså er du trang også begynner du å pule en sværing så vil underlivet forandre seg...Det sier seg selv....
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #16 Skrevet 18. august 2008 tror dere virkelig ikke kroppstype og str på kjønnsorganer har noen sammneheng? Da ville det jo gjeldt andre kroppsdeler enn penis også. Sånn at en stor mann ville hatt stor nese og store ører. Men sånn er det jo ikke nødvendigvis. Ut fra min egen erfaring er det helt tilfeldig fordelt.
Gjest Gjest_Ole_* Skrevet 18. august 2008 #17 Skrevet 18. august 2008 Sammhengen mellom feite menn og kort pikk er sann, til tider iallefall. Kjem an på kva utgangspunktet er, eg var i fjord 87kg og 180cm høg, da hadde eg en penis lengde på 15.5 cm, idag etter slanking av 10-15kg er den 18.5cm...Så det har en viss sammeheng... Høge menn og stor penis? Absolute ikkje sann Lave jenter og trang mus? Har eg ikkje hørt før... Uansett, som nemnt av ei jente lenger oppe her så kan det vere vondt for jenta om hun er trang og får en stor penis...Dette vil eg sei må vere en kjedelig ting for mannen/gutten ettersom att sex er best når jenta har det bra
Gjest Glør Skrevet 18. august 2008 #18 Skrevet 18. august 2008 Jepp... Det er jo derfor folk blir vide! Altså er du trang også begynner du å pule en sværing så vil underlivet forandre seg...Det sier seg selv.... Ikke permanent. Gjør man det slutt med sværingen og finner seg en mindre en, vil en normal skjede trekke seg sammen igjen og det vil etterhvert oppleves ganske likt.
aline Skrevet 18. august 2008 #19 Skrevet 18. august 2008 ..men likevel, i faresonen for å bli skutt.. tror dere virkelig ikke kroppstype og str på kjønnsorganer har noen sammneheng? Jeg mener.. utifra mine, og som jeg har forstått det mange av mine venninners erfaringer stemmer ofte disse "fordommene" når det gjelder menns kroppstype og str på penis.. men then again, om han veier 150 kg vil jo naturligvis penis se mindre ut enn om han hadde veid 70 kg lix.. bare tenker litt høyt her.. ..og, om man er skikkelig trang, vil en diger penis kunne utvide slik at man ikke er trang lenger? =/ nei, jeg tror virkelig ikke kroppstype har noe med str på kjønnsorgan å gjøre, i det hele tatt. de jeg har møtt på som er ekstra stort utstyrt, har vært både lave og hatt små hender og små føtter. Mens den høyeste mannen ikke er den største og den tykkeste ikke den minste. Personlig har jeg ikke klart å se noen fellestrekk som kan vises til når det gjelder hva slags størrelse mannen har på penis, annet en å se på penis. Og, at man kan få lengre penis av å slange seg, kan jo være, dersom man har hatt endel fett rundt penis som man da slanker vekk, det er en mulighet, men utover det, tror jeg ikke størrelse har noen innvirkning nei. Ei heller på damer, tror ikke at høye damer er lengre en lave, at tynne jenter er trangere en kraftige eller noen slike ting. Vagina er elastisk, og vil fungere slik så lenge man sørger for å holde musklene trent, så med en veldig stor (så stor man fysisk klarer), så vil man ikke vide ut skjeden, men måtte slappe mer av i musklene for å gi plass. mens om man så treffer en gjennomsnitlig, vil skjeden tilpasse seg denne, og omslutte seg den. Har man trente muskler, så vil mannen oppfatte det som en trang vagina, uansett hvor stor penis du har hatt sex med tidligere. Dette er jo også derfor kvinner som har født, bes om å trene opp musklene etterpå, fordi de har måttet slippe for å slippe ut barnet, men muskler kan alltid trenes opp igjen. Etter hva jeg har hørt, er det folk som har oppfattet seg selv som trangere etter en fødsel, kanskje fordi de har trent mer bevisst en de gjorde før?
Gjest Gjest_Jeanett_* Skrevet 18. august 2008 #20 Skrevet 18. august 2008 Sammhengen mellom feite menn og kort pikk er sann, til tider iallefall. Kjem an på kva utgangspunktet er, eg var i fjord 87kg og 180cm høg, da hadde eg en penis lengde på 15.5 cm, idag etter slanking av 10-15kg er den 18.5cm...Så det har en viss sammeheng... Høge menn og stor penis? Absolute ikkje sann Lave jenter og trang mus? Har eg ikkje hørt før... Uansett, som nemnt av ei jente lenger oppe her så kan det vere vondt for jenta om hun er trang og får en stor penis...Dette vil eg sei må vere en kjedelig ting for mannen/gutten ettersom att sex er best når jenta har det bra Men så bra da:) Jeg er helt enig med deg, gutters høyde har svært lite for penis-størrelsen å si;) Det er nå endelig bra at NOEN tenker på jenta også når det kommer til sex....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå