Gå til innhold

Iskremskje


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lott@

Jeg foretrekker isskjeen og kjøkkenutstyr forøvrig fra designeren Alessi. Kvalitet som holder i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madley
Har aldri opplevd at isen har blitt grå :o  

har aldri vasket den i maskinen, fordi jeg har sett den har blitt matt grå i farge hos noen som har gjort det.  

hadde ikke brukt den isskeia........

Den blir ikke brukt...den fikk haik med søplebilen i går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast som isskje? Ikke i mitt hus ;) Har ingen tro på at den holdere, og så kan den jo ikke varmes i vann først heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Jeg har også Diplom-is skje. Jeg arvet mormor sin. Den har mange år på baken, vaskes i maskin og holder seg utmerket!

Den er rett og slett best i verden! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor
Plast som isskje? Ikke i mitt hus ;) Har ingen tro på at den holdere, og så kan den jo ikke varmes i vann først heller..

Tupperware sin er ikke av plast... :wink:

Og den er helt super.

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en veldig god en.. Den er i blank hardplast fra Koziol og står på egne ben :D Nam jeg vil ha is...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Til de som lurte på hvor man får tak i Diplom Is isskjeen... min kjære samboer har jobbet for Diplom Is, og sier at hvis han ikke husker helt feil så blir den skjeen solgt hos de fleste Meny butikker, muligens andre dagligvarebutikker også. Se ved/rundt isdisken, så kanskje den står der et sted... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker isskjeen og kjøkkenutstyr forøvrig fra designeren Alessi. Kvalitet som holder i årevis.

Og koster flesk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har jeg kjøpt isskje fra Diplom is. Den kostet hele 20 kroner, kjøpte den på Coop Mega...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arvet en Diplom isskje av mamma, for hun hadde to. Vi har begge vasket den i maskinen i alle år, men den blir ikke ødelagt av det. Fargen er blitt matt grå, men isen tar ikke farge. Har også Tupperwares isskje, den er også veldig god (og ikke laget av plast :wink: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et vakkert resultat, men jeg bruker en skarp kjøkkenkniv med litt størrelse på knivbladet. Fungerer alltid, og er ideelt for meg som ikke gidder å vente på at isen skal smelte litt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...