Gjest Lott@ Skrevet 4. juni 2003 #21 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg foretrekker isskjeen og kjøkkenutstyr forøvrig fra designeren Alessi. Kvalitet som holder i årevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 4. juni 2003 #22 Del Skrevet 4. juni 2003 Har aldri opplevd at isen har blitt grå :o har aldri vasket den i maskinen, fordi jeg har sett den har blitt matt grå i farge hos noen som har gjort det. hadde ikke brukt den isskeia........ Den blir ikke brukt...den fikk haik med søplebilen i går:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 4. juni 2003 #23 Del Skrevet 4. juni 2003 Tupperware har en fantastisk isskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. juni 2003 #24 Del Skrevet 4. juni 2003 Plast som isskje? Ikke i mitt hus Har ingen tro på at den holdere, og så kan den jo ikke varmes i vann først heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 4. juni 2003 #25 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg har også Diplom-is skje. Jeg arvet mormor sin. Den har mange år på baken, vaskes i maskin og holder seg utmerket! Den er rett og slett best i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. juni 2003 #26 Del Skrevet 4. juni 2003 Plast som isskje? Ikke i mitt hus Har ingen tro på at den holdere, og så kan den jo ikke varmes i vann først heller.. Tupperware sin er ikke av plast... Og den er helt super. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 4. juni 2003 #27 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg har også en veldig god en.. Den er i blank hardplast fra Koziol og står på egne ben :D Nam jeg vil ha is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 13. juni 2003 #28 Del Skrevet 13. juni 2003 Til de som lurte på hvor man får tak i Diplom Is isskjeen... min kjære samboer har jobbet for Diplom Is, og sier at hvis han ikke husker helt feil så blir den skjeen solgt hos de fleste Meny butikker, muligens andre dagligvarebutikker også. Se ved/rundt isdisken, så kanskje den står der et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2003 #29 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg foretrekker isskjeen og kjøkkenutstyr forøvrig fra designeren Alessi. Kvalitet som holder i årevis. Og koster flesk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #30 Del Skrevet 19. juni 2003 Nå har jeg kjøpt isskje fra Diplom is. Den kostet hele 20 kroner, kjøpte den på Coop Mega... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 20. juni 2003 #31 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har arvet en Diplom isskje av mamma, for hun hadde to. Vi har begge vasket den i maskinen i alle år, men den blir ikke ødelagt av det. Fargen er blitt matt grå, men isen tar ikke farge. Har også Tupperwares isskje, den er også veldig god (og ikke laget av plast ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 21. juni 2003 #32 Del Skrevet 21. juni 2003 Ikke et vakkert resultat, men jeg bruker en skarp kjøkkenkniv med litt størrelse på knivbladet. Fungerer alltid, og er ideelt for meg som ikke gidder å vente på at isen skal smelte litt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2003 #33 Del Skrevet 22. juni 2003 Tupperware har en fantastisk isskje. Den har jeg også, og har hatt den i mange år. Kjempeflott. Og her er den fantastiske isskjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 24. juni 2003 #34 Del Skrevet 24. juni 2003 Min er i metall, med grisehåndtak Grisen spiser også is. Denne har holdt seg finfint!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå