Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest assistenten
Skrevet

i morgen skal jeg begynne i ny jobb, barnehage assistent, gruer meg litt il det.

det er en plass hvor jeg ikke kjenner noen, har akkurat flyttet hit. Jeg har tidlige jobbet i barnehage før og trives med det, men dette er en ny plass og jeg vet ikke noe om hvordan disse jobber.

redd for og bare stå i bakgrunnen og se dum ut, om jeg engasjerer meg for mye med barna mens de andre kanskje bare holder avstand og lar barna leke i fred osv.

tottalt angst og sitter med vondt i magen og hele meg skriker at jeg ikke skal møte opp i morgen !

skal jeg ta med matpakke? spørre om hvor mye jeg får i lønn første dagen? uff, jeg har ikke lyst til dette jeg:-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Pust dypt inn og prøv å slappe av. Dette kommer helt sikkert til å gå kjempefint. Jeg begynner også i ny jobb i morgen, og kjenner sommerfuglene fly i magen ;) Så du er ikke den eneste som er nervøs!

Ta med matpakke, kjipt å ikke ha noe å spise hvis det ikke er lunsj i barnehagen. Om du blir tilbudt lunsj, så trenger du jo ikke å si noe om at du har med ;)

Si at du gjerne vil observere litt hvordan de jobber første dagen, og ikke vær redd for å spørre. Alle har vært nye en gang.

Har du ikke fått opplysninger om lønn i kontrakten din? Det skal nemlig stå der!

Skrevet

første dagen er alltid et helvete, men etter det går det som regel greit.

observer, spørr mye og prøv å kom i samtale med andre.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...