Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Såret er ikke helt åpent, men jeg klarer å ta tak i tråden, men sitter selvsagt fast inni såret. Var sutur som skulle løse seg opp av seg selv. Blir litt bekymret, noen flere som har opplevd dette?
Gjest Gjest_sizzy_* Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Ville tatt ein tur til legen visst såret har åpnet seg litt... Men om tråden stikker litt ut, er nok ikke det noen krise!
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Såret er ikke helt åpent, men jeg klarer å ta tak i tråden, men sitter selvsagt fast inni såret. Var sutur som skulle løse seg opp av seg selv. Blir litt bekymret, noen flere som har opplevd dette? Få det undersøkt du. Sa de at det var selvoppløselig før de opererte deg, eller ble dette fortalt i ettertid? (Noen ganger kan man av ulike årsaker ikke bruke selvoppløselig.) Fem uker høres usannsynlig lenge ut, selv for et sår med stor spenning.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Få det undersøkt du. Sa de at det var selvoppløselig før de opererte deg, eller ble dette fortalt i ettertid? (Noen ganger kan man av ulike årsaker ikke bruke selvoppløselig.) Fem uker høres usannsynlig lenge ut, selv for et sår med stor spenning. Såret var helt lukket, så ikke en eneste sutur. Skulle ikke ta vekk noen sting i etterkant. Har helte tiden vært helt fine sår. I går oppdaget jeg at såret hadde åpnet seg ørlite. Trodde først det var rue, men så noe hvit i underkanten. Derfor pirket jeg litt i det. Fikk tak i tråden, og dro litt i den. Den sitter fast inni såret, altså ikke på sår kantene. Om det hadde vært selvoppløselig sutur, så skulle den ha vært borte nå. Denne er hvit, og ganske tykk. Fikk all informasjon etter opr, haste opr.
Gjest søss Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Noen mennesker reagerer på suturer, og kroppen prøver å støte dem fra seg. Da kan det skje som hos deg. Gå til legen din du.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Noen mennesker reagerer på suturer, og kroppen prøver å støte dem fra seg. Da kan det skje som hos deg. Gå til legen din du. Ja jeg vet, men dette er uansett sutur som skulle ha vært oppløst. Er 5 uker siden opr. Litt redd de ikke har brukt sutur som løser seg opp. Reiser til legen i morgen jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå