Strix Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 (endret) Jeg er litt frustrert! Var på Tilbords og Christiania Glassmagasin for en uke siden og fant masse vi kunne ønske oss, noterte ned, kladda for min egen del og tenkte ordne det på nettet. Begge butikkene bekrefta at dette gikk bra. Men på Tilbords så har de ikke halvparten av det jeg fant i butikken på nettsidene sine. Og Christiania Glasmagasin ser ut til å kun ha mulighet for å velge servise/glass/bestikkserier?? Hva er deres erfaringer? Jeg fant undervegs en nettside glassoginterior, som er veldig bra og den har ALT vi ønsker oss på en og samme plass. Men da må jo gjester bestilla via nettet. Er det en dårlig løsning? Vi har tenkt at vi kunne legge ønskeliste på serviset vi ønsker oss hos CG, og så ha resten på nettsiden til glassoginterior. Foretrekker mange gjester å kjøpe gavene i butikken? De eldre ja, men ellers, hva er deres erfaringer? Og hvordan distribuerer en ønskelistene, tar folk som ønsker å kjøpe noe(vi har ønsket oss)kontakt med oss når de får innbydelser, foreldrene våre?? Lurte på å legge ved noe sånt i invitasjonene, men er det litt frekt? Endret 17. august 2008 av Strix
Gjest LindaKristin Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Helt enig!Det er litt av et styr:) Vi har valgt å ha ønskeliste på glass og interiør,siden vi fant de fleste av tingene vi ville ønske oss der. Det er også mange produkter som er billigere der enn i butikkene. De som ikke vil bruke nettsiden,kan jo uansett se hva som står på den,og evt. kjøpe noe fra den i en butikk:)
Veslejenta Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 (endret) Vi har ønskeliste på glassmagasinet og skrev inn alt manuelt selv. Ingenting av de vi ønsker oss er i de "predefinerte" listene, men der hvor de hadde prislister i butikken fikk vi med det. For resten av det vi ønsker oss gikk vi rundt i butikken og skrev ned priser etc. Det er ikke alle feltene som må fylles ut, vi hoppa over produktnummer på de produktene hvor vi ikke fant det. Vi har valgt å lage en hjemmeside hvor det også står lenke til ønskelista. Adressen til hjemmesiden stod i innbydelsen. Ellers hadde vi nok spredt det til foreldre og søsken og regna med at folk ville spørre. Endret 17. august 2008 av Veslejenta
Ninen Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg foretrekker nok å kjøpe i butikk, men hadde brudeparet ønsket seg noe fra et nettsted, så hadde jeg nok kjøpt derfra. Vi la ingenting ved innbydelsene, men informerte våre foreldre om hva de kunne si til gjestene (Glasmagasinet - og type sølvbestikk til besteforeldre, som var veldig innstilt på at det var eneste rette gave). Men et vennepar, som også hadde liste hos Glasmagasinet, hadde fått noe slags små diskrete visittkort derfra som de la ved innbydelsen. Den falt ut da vi tok ut kortet, og jeg tenkte bare at det var praktisk, ikke frekt. Det virket som folk spurte foreldrene våre, gjerne i forbindelse med at de ringte for å si at de skulle komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå