Gå til innhold

rare fordommer

Fremhevede innlegg

Skrevet

leser om en som søker råd om hvordan ordne papirer og div for sin nye kone som er fra russland, han blir da møtt med fordommer og blir fort stemplet som taper av enkelte her inne.

drar du som singel mann på ferie til thailand eller andre land kjent for prostitusjon så gjør du aldri det for og ha ferie, du drar jo så klart for og "voldta" ung jenter.

en skreiv her inne at han likte asiatiske damer så utrolig godt men turte ikke å prøve og bli kjent med noen nettopp for fordommer og at han har barn det kanskje vil gå utover. han fikk med en gang til svar at han var jo bare helt utrolig dust som kun gikk etter thai damer og bla bla

så jeg lurer litt jeg, om vi er horebukker fordi noen drar på ferie til thailand, hva er da norske damer som drar på ferie alene til Tyrkia mm? har en kamerat fra Tyrkia som beskriver de norske damene han møtte der nede som billige flyfiller som kun var ute etter et ferie knull. og det var utrolig mange av de også sier hann.

men da er det jo greit da eller? det er greit at Hege på 35 er utro med en tyrker eller 4 i løpet av ferien, alle er under 22 år, men om ola gjør det samme er han et monster og finner seg ikke noe annet?

en bekjent har en god jobb hvor han tjener nærmere 700000 i året, han er topptrent med svart belte i kungfu, bruker mye tid med barna sinne og det lyser godhet lang vei av han. han har dame fra thailand, og jeg garanterer dere at det er absolutt dere norske damer sitt tap, så hva gjør han da til en taper? er han taper fordi halvfeite norske sure og kravstore som kun forlanger uten og gi (nei, alle er ikke slik), ikke tenner han?

og hva med dobbelmoralen til enkelte? det er greit og gifte seg med en fra afrika, tyrkia, irak osv for en norsk dame, men om en norsk mann drar ut av landet så er han desperat og kjøper seg brud?

personlig er det mørke og tynne damer jeg synes er tiltrekkende, betyr det at jeg er en taper?

hva om folk heller holder fordomene sinne for seg selv? om Bente elsker en fra Irak så er vel det fint det, er de lykkelige så er vel det bra? og det samme med Bernt som er helt på knæra etter moui fra thailand, så fint at de har funnet lykken tross avstanden:-)

er så utrolig lei at noen få damer skal stemple alle menn som forelsker seg i andre enn de for tapere, nerder om mener de ikke kan få seg bedre.

kan dere ikke heller holde deres fordomer for dere selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Infralove
Skrevet

Det er nok ikkje berre damer som har slike fordommer. Det virkar som om du leitar etter ein dobbelmoral som ikkje kan finnast blant oppegåande damer. Leser du litt rundt, ser du damer som får pepper for dårlege valg, like mykje som menn får. (Ikkje at det eksempelet du nemnte er eit dårleg valg. Meina generelt).

Og i den tråden er det jo damer og som forsvarer mannen. Nokre personer har rare fordommer, sånn er det berre. Då får vi berre heve oss over det.

Skrevet
Det er nok ikkje berre damer som har slike fordommer. Det virkar som om du leitar etter ein dobbelmoral som ikkje kan finnast blant oppegåande damer. Leser du litt rundt, ser du damer som får pepper for dårlege valg, like mykje som menn får. (Ikkje at det eksempelet du nemnte er eit dårleg valg. Meina generelt).

Og i den tråden er det jo damer og som forsvarer mannen. Nokre personer har rare fordommer, sånn er det berre. Då får vi berre heve oss over det.

jepp, heldigvis har ikke alle slike fordommer, det er derfor jeg sier at han blir mødt med fordommer fra enkelte her inne.

du hører sjelden om damer som har valgt menn fra andre land bli stemmplet som tapere menn veldig ofte om menn som blir det om de er sammen med noen fra et annet land.

jeg bare synes det er synn at det er slik:-(

Skrevet
jepp, heldigvis har ikke alle slike fordommer, det er derfor jeg sier at han blir mødt med fordommer fra enkelte her inne.

du hører sjelden om damer som har valgt menn fra andre land bli stemmplet som tapere menn veldig ofte om menn som blir det om de er sammen med noen fra et annet land.

jeg bare synes det er synn at det er slik:-(

Da har du ikke lest tråden om hun som fant seg en fra Tyrkia, hun fikk også pepper.

Det vil alltid være NOEN som ikke liker valget ditt, det må du bare regne med. For sånn er livet, og det nytter ikke å henge seg opp i hva alle andre mener hele tiden, du må stå for egne valg og velge det som er riktig for deg.

Hvis du hadde lest hele trådene som handler om asiatiske kvinner så ville du fått svar i alle kategorier både fra kvinner og menn om både asiatiske og norske kvinner.

Så ikke heng deg oppi de negative svarene, men få også med deg de andre og da blir bildet straks mer nyansert.

Lykke til.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Det er ikke noe galt i at norske menn er sammen med asiatiske kvinner. Dessverre kjenner jeg til narkomane som har tatt med thaidamer hjem og i sånne tilfeller synes jeg synd på damene. De vet jo ikke hva de går til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...