krisfo Skrevet 17. august 2008 #1 Skrevet 17. august 2008 Jeg har slitt med magen i en god stund nå. Først var jeg så og si sikker på at jeg hadde cøliaki, men det var det ikke! (glad for det selvfølgelig!) Jeg begynner og bli veldig lei av og gå med smerter i magen De er som menssmerter, bare ti gang værre og tar litt mere ''tak'' når de kommer. Jeg har nå fått henvisning på sykehuset til nermere utredning. Legen sa det kunne være utposing av tarm.. Jeg lurer på om det er noen her som har hatt det. Hvordan var smertene, hva gjorde de osv? Idag har jeg tatt to pinex forte.. Liker ikke og ta så mye smertestillende, for vet jo at det ikke er bra for kroppen. Men vet jo ikke hva annet jeg skal gjøøre....
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Hei! Jeg har også slike smerter i underlivet. Trodde det var livmora,men den var ok. Viste seg at det var utposninger i tarmen. Legen sa at han hadde så mange erfaringer med at pasientene klaget over smerter, at han var sikker på at divertikler ikke er smertefrie, slik det står i lærebøkene. Periodevis har jeg slimete avføring og smertene ligner på menssmerter. milla
Gjest Mie Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 har nettopp påvist det samme etter ultralyd.Kjennes som rier. Lurt og ikke spise sukker eller annet spm blåser opp tarmen og får utposingene til å trykke på livmoren. Det gjør vondt.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå