Gå til innhold

Oppsøkende selgere

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har jeg god tid, så lar jeg selgerne stå å pitche av all hjertens lyst, og når de er ferdige sier jeg bare nei takk og går.

Jeg har fått underholdning, og de har ikke fått et salg, jeg er fornøyd. Og barnslig.

Kjedar ein seg er dette genial underhaldningn når ein telefonselgar ringjer også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang jeg ser en selger skal jeg strekke frem hatten og si, pleeeease, money, mister, pleeeease! Kanskje jeg spiller litt på trekkspill også. Og prøver å selge det til dem etterpå ;)

Skrevet
Styrer unna...blåser i om jeg er uhøflig, jeg orker ikke å bli forstyrret og overfalt når jeg skal ut og gå. Det er min rett å få gå i fred. I dag var det BI-folk som stoppet med

- "vil du ha en gratis mobiltelefon"?

- "Ja, takk skal du ha", sa jeg, tok den med og gikk videre. Da ble overrasket og sa at det ikke var gratis, selv om de sa det da jeg gikk forbi.

Jeg er lei av slikt.

:fnise:

Skrevet

Nå ble jeg faktisk nettopp oppsøkt av en selger inne på mitt eget kontor. En fra Røde Kors som går fra kontor til kontor og banker på og prøver å verve folk. Midt i arbeidstiden. "Det tar bare to minutter". Pell deg ut, mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...