Gå til innhold

Alcudia? aldri mer


Gjest dame 35

Anbefalte innlegg

Gjest dame 35

Har vært 2 uker i Alcudia....og sitter igjen med en opplevelse av at spanjolene er lite gjestfrie,sure miner både i butikker og på restauranter og dårlig service nesten alle steder . Og vi opplevde selv og bli frastjelt ulike saker og mange på hotellet hadde meget dårlige opplevelser..med ran på åpen gate blant annet...så nå er jeg sikker i min sak. heretter skal jeg nyte sola hos vennlige grekere....har vært 9 ganger i Hellas og har bare godord og si om det landet og den gjestfriheten de viser. Er det noen som har opplevd det samme eller har meninger om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har feriert på Mallorca og i Alcudia i 25 år, så Nei! jeg har ikke samme erfaring som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring som trådstarter. Har vært 2 ganger i Barcelona og opplevde begge ganger lommetyver og skuffende sure folk.

Jeg har vært i Hellas 5 ganger og har bare gode erfaringer med grekerne. De er vennlige, og Hellas virker tryggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grekerne er i en klasse for seg blant Middelhavslandene. Spanjoler, tyrkere og italienere har mye å lære av grekere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grekerne er hyggelige så lenge de kan tjene penger på deg eller ha sex med deg.

Hellas er ikke alltid så trygt. Jeg ble voldtatt av en greker da jeg var 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare prøvd kanarie øyene av spania da, men synes da de er utrolige koselige der, god service og aldri skjedd meg noe der. Samme synes jeg om grekere og tyrkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...