Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Jeg er ikke så mye i fellesgarderober/dusjer, men har de av dere som er det lagt merke til hvor vanlig det er med intimbarbering eller trimming? Skjønner selvfølgelig at man ikke akkurat stirrer på andre i dusjen, men man får kanskje med seg litt allikevel. Bare nysgjerrig på hvor vanlig det er... Kom gjerne med svar for hvordan det er for menn også.
Gjest Glatt mann Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Jeg barberer pungen og friserer resten. Vet også flere kamerater som gjør det samme. Tror nok ikke det er like vanlig blant gutter som jenter da. Anbefaler definitivt barbert pung! Det er vanvittig godt med suging og sleiking der og, og uten buskas er det nok mer tiltalende for dama også! Titter ikke så mye i garderoben jeg heller, men jeg syns da generelt det virker relativt "ustelt" hos de fleste..
Candle Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg barberer vanligvis bikinilinjen og resten av området der nede. Lar det av og til være igjen en stripe eller en liten trekant. Jeg tror ikke jeg hadde gjort det så ofte som jeg gjør visst jeg ikke hadde hatt kjæreste. Men liker å gjøre der, føler meg litt renere på en måte. Har også lagt merke til at det er blitt mer og mer vanlig å fjerne litt eller alt håret. Men tror det er kvinner som gjør med oftest. og som er mest opptatt av det. Uten jeg har undersøkt det spesielt. Bare fått følelsen av det.
Gjest Gjest_brille_* Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Har ikke hatt et hårstrå siden jeg var 17 år (er 30 nå). Uavhengig av single eller samboer perioder. I venninnegjengen min er det vel ca 50% som glattbarberer seg. Resten beholder en stripe eller trekant på toppen.
mia83 Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Jeg pleier å være glattbarbert. Var det også da jeg var singel. Synes det er mer hygienisk i visse perioder..
Kitty_katt Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Jeg liker ikke å ta bort alt håret, syns det er ubehagelig. Så jeg tar bort håret på bikinilinja og barberer resten kort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå