t-schnuppa Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Hei. Driver å ser meg om etter ny jobb og kunne tenkt meg å prøve noe helt nytt . Kom over denne annonsen som høres litt spennende ut. Men kan noen erfarne der ute fortelle meg litt grundigere om hva dette i praksis går ut på? Noen som har erfaringer med firmaet og hvordan lønna er?
Antoinette Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Det ser ut til at jobben går ut på å kjøre rundt og selge kontorutstyr/sanitærutstyr av tvilsom kvalitet til bedrifter og skoler. Jobben er provisjonsbasert så selger du lite får du lite eller ingen lønn. Du bør nok finne noe annet å drive med.
Frk.H Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Kjenner godt til disse da jeg er delvis innen samme bransje.... og ville vel ikke direkte anbefale deg å søke dessverre. Generelt så er slike jobber ålreite, men salg av kontormateriell kan være hardt da det er høy konkurranse. men produktene dems er det ikke noe i veien med...
Gjest Gjest_BI_* Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 En venn av meg har studert på BI og hun jobber akkurat med det i linken. Før det drev hun med oppsøkende telefonsalg. Tror hun tjente bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå