Gjest Gjest_Ragnhild_* Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 "Alle" vet om at dronning ***** har vært utro utallige ganger og det samme med en drøssevis av andre kjendiser. Når "alle" vet det, folk generelt og journalistene - og bladene skriver om bryllup, skilsmisser , utroskap osv., hvorfor nevnes ikke at ****har vært utro? Prinsessegemaler, dronninger, konger, kjendiser...mange er utro og alle vet om det - og i Danmark skriver Se og Hør om at kronprins Fredrik eller Joachim er det...men i f.eks. Norge står det ingenting. Er det virkelig bedre at sladderpressen tier slikt ihjel her til lands?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Sladrepressen burde vært nedlagt for lenge siden. Ingen har rett til å vite om andres privatliv, uansett hvor kjent de er. Og hvordan vet vi at den og har vært utro? Med mindre det var "deg".
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg vet ikke, og vil heller ikke vite.
Gir Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 "Alle" vet om at dronning ***** har vært utro utallige ganger og det samme med en drøssevis av andre kjendiser. Når "alle" vet det, folk generelt og journalistene - og bladene skriver om bryllup, skilsmisser , utroskap osv., hvorfor nevnes ikke at ****har vært utro? Prinsessegemaler, dronninger, konger, kjendiser...mange er utro og alle vet om det - og i Danmark skriver Se og Hør om at kronprins Fredrik eller Joachim er det...men i f.eks. Norge står det ingenting. Er det virkelig bedre at sladderpressen tier slikt ihjel her til lands? Noen ganger unnlater pressen å nevne slike ting som utroskap for å beskytte familien til de som har vært utro. Faktisk vet pressen om veldig mye som aldri kommer ut. Hva hadde det hjupet om folk fikk vite om det forresten?
mysan Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 "Alle" vet om at dronning ***** har vært utro utallige ganger og det samme med en drøssevis av andre kjendiser. Når "alle" vet det, folk generelt og journalistene - og bladene skriver om bryllup, skilsmisser , utroskap osv., hvorfor nevnes ikke at ****har vært utro? Prinsessegemaler, dronninger, konger, kjendiser...mange er utro og alle vet om det - og i Danmark skriver Se og Hør om at kronprins Fredrik eller Joachim er det...men i f.eks. Norge står det ingenting. Er det virkelig bedre at sladderpressen tier slikt ihjel her til lands? Alle vet? Jeg vet ikke om noe sånt jeg... Kanskje jeg ikke er interessert nok i kjendissladder...
Brunhilde Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Alle vet? Jeg vet ikke om noe sånt jeg... Kanskje jeg ikke er interessert nok i kjendissladder... Jeg vet heller ikke noe slikt, og ikke vil jeg vite. Om en eller annen kjendis har seg i halmen med en annen enn ektefellen, så er det sannelig han/hennes greie, og ikke noe jeg verken vil eller bør bry meg med! Jeg syns det er noe klokt i det å feie for egen dør...
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Og hvordan "vet" man dette med sikkerhet da? Jeg kan love deg såpass som at det er lite som er så jævlig som å bli utsatt for falske rykter.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Fordi vi ikke har noe med om dronning ditt eller skuespiller datt har vært utro.
Gjest sladderkjerringa Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Fortell, fortell. Jeg innrømmer glatt at jeg elsker sladder. Tror norske sladreblad ikke skriver slikt fordi de er redd for å bli saksøkt og at de da må ut med stor erstatning..
Brunhilde Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Fortell, fortell. Jeg innrømmer glatt at jeg elsker sladder. Tror norske sladreblad ikke skriver slikt fordi de er redd for å bli saksøkt og at de da må ut med stor erstatning.. Også jeg som håpet at det var fordi de har en aldri så liten smule anstendighet...
Gjest sladrekjerringa Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Også jeg som håpet at det var fordi de har en aldri så liten smule anstendighet... Åååå, det var kloke og voksne tanker Brunhilde
Gjest -Maggie- Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Hvorfor i all verden skulle de skrive om det?
Gjest sladrekjerringa Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Hvorfor i all verden skulle de skrive om det? Fordi vi alle innerst inne liker sladder om andre mennesker og fordi ukebladene dermed ville tjent gode penger på det.
Brunhilde Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Fordi vi alle innerst inne liker sladder om andre mennesker og fordi ukebladene dermed ville tjent gode penger på det. Vi? Hvem er vi i dette tilfelle? Jeg liker ikke sladder om andre mennesker, så kanskje du tar feil - kanskje ikke ALLE er like nysgjerrige og sensasjonslystne som det du er?
Kick Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 (endret) De trenger vel ikke skrive om det når du og hvermann vet det, ts. Endret 15. august 2008 av Kick
Gjest -Maggie- Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Fordi vi alle innerst inne liker sladder om andre mennesker og fordi ukebladene dermed ville tjent gode penger på det. Det siste er nok riktig, men når det gjelder det første får du snakke for deg selv.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #17 Skrevet 15. august 2008 Vi? Hvem er vi i dette tilfelle? Jeg liker ikke sladder om andre mennesker, så kanskje du tar feil - kanskje ikke ALLE er like nysgjerrige og sensasjonslystne som det du er? Alle er ikke like perfekt som deg!
Brunhilde Skrevet 15. august 2008 #18 Skrevet 15. august 2008 Alle er ikke like perfekt som deg! Ikke prøv å smigre. Summen av laster er konstant, det er bare slik at sladder ikke er en av mine, laster altså.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #19 Skrevet 15. august 2008 De trenger vel ikke skrive om det når du og hvermann vet det, ts. Jo, absolutt. Det er ennå større grunn til å skrive om det når "alle" vet det fra før. Vi vet alle om at vi bør kle oss godt når vinteren kommer, men media skriver om det likevel, selv om "alle" vet det.
Årets gjøk Skrevet 15. august 2008 #20 Skrevet 15. august 2008 "Alle" vet om at dronning ***** har vært utro utallige ganger og det samme med en drøssevis av andre kjendiser. Når "alle" vet det, folk generelt og journalistene - og bladene skriver om bryllup, skilsmisser , utroskap osv., hvorfor nevnes ikke at ****har vært utro? Hvis alle vet det er det jo ikke noen vits i skrive om det. Da er det jo ingen nyhet. Det ville være like uinteressant som et førstesideoppslag i neste uke om at Elvis er død.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå