Gå til innhold

Hvorfor skriver ikke ukeblader at h*n har vært utro?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ragnhild_*
Skrevet

"Alle" vet om at dronning ***** har vært utro utallige ganger og det samme med en drøssevis av andre kjendiser. Når "alle" vet det, folk generelt og journalistene - og bladene skriver om bryllup, skilsmisser , utroskap osv., hvorfor nevnes ikke at ****har vært utro?

Prinsessegemaler, dronninger, konger, kjendiser...mange er utro og alle vet om det - og i Danmark skriver Se og Hør om at kronprins Fredrik eller Joachim er det...men i f.eks. Norge står det ingenting.

Er det virkelig bedre at sladderpressen tier slikt ihjel her til lands?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sladrepressen burde vært nedlagt for lenge siden. Ingen har rett til å vite om andres privatliv, uansett hvor kjent de er.

Og hvordan vet vi at den og har vært utro? Med mindre det var "deg".

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg vet ikke, og vil heller ikke vite.

Skrevet
"Alle" vet om at dronning ***** har vært utro utallige ganger og det samme med en drøssevis av andre kjendiser. Når "alle" vet det, folk generelt og journalistene - og bladene skriver om bryllup, skilsmisser , utroskap osv., hvorfor nevnes ikke at ****har vært utro?

Prinsessegemaler, dronninger, konger, kjendiser...mange er utro og alle vet om det - og i Danmark skriver Se og Hør om at kronprins Fredrik eller Joachim er det...men i f.eks. Norge står det ingenting.

Noen ganger unnlater pressen å nevne slike ting som utroskap for å beskytte familien til de som har vært utro. Faktisk vet pressen om veldig mye som aldri kommer ut.

Hva hadde det hjupet om folk fikk vite om det forresten?

Skrevet

Alle vet? Jeg vet ikke om noe sånt jeg...

Kanskje jeg ikke er interessert nok i kjendissladder...

Skrevet
Alle vet? Jeg vet ikke om noe sånt jeg...

Kanskje jeg ikke er interessert nok i kjendissladder...

Jeg vet heller ikke noe slikt, og ikke vil jeg vite.

Om en eller annen kjendis har seg i halmen med en annen enn ektefellen, så er det sannelig han/hennes greie, og ikke noe jeg verken vil eller bør bry meg med!

Jeg syns det er noe klokt i det å feie for egen dør...

Skrevet

Og hvordan "vet" man dette med sikkerhet da? Jeg kan love deg såpass som at det er lite som er så jævlig som å bli utsatt for falske rykter.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Fordi vi ikke har noe med om dronning ditt eller skuespiller datt har vært utro.

Gjest sladderkjerringa
Skrevet

Fortell, fortell. Jeg innrømmer glatt at jeg elsker sladder.

Tror norske sladreblad ikke skriver slikt fordi de er redd for å bli saksøkt og at de da må ut med stor erstatning..

Skrevet
Fortell, fortell. Jeg innrømmer glatt at jeg elsker sladder.

Tror norske sladreblad ikke skriver slikt fordi de er redd for å bli saksøkt og at de da må ut med stor erstatning..

Også jeg som håpet at det var fordi de har en aldri så liten smule anstendighet...

Gjest sladrekjerringa
Skrevet
Også jeg som håpet at det var fordi de har en aldri så liten smule anstendighet...

Åååå, det var kloke og voksne tanker Brunhilde

Gjest -Maggie-
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle de skrive om det?

Gjest sladrekjerringa
Skrevet
Hvorfor i all verden skulle de skrive om det?

Fordi vi alle innerst inne liker sladder om andre mennesker og fordi ukebladene dermed ville tjent gode penger på det.

Skrevet
Fordi vi alle innerst inne liker sladder om andre mennesker og fordi ukebladene dermed ville tjent gode penger på det.

Vi? Hvem er vi i dette tilfelle? Jeg liker ikke sladder om andre mennesker, så kanskje du tar feil - kanskje ikke ALLE er like nysgjerrige og sensasjonslystne som det du er?

Skrevet (endret)

De trenger vel ikke skrive om det når du og hvermann vet det, ts.

Endret av Kick
Gjest -Maggie-
Skrevet

Det siste er nok riktig, men når det gjelder det første får du snakke for deg selv. ;)

Skrevet
Vi? Hvem er vi i dette tilfelle? Jeg liker ikke sladder om andre mennesker, så kanskje du tar feil - kanskje ikke ALLE er like nysgjerrige og sensasjonslystne som det du er?

Alle er ikke like perfekt som deg!

Skrevet
Alle er ikke like perfekt som deg!

Ikke prøv å smigre. Summen av laster er konstant, det er bare slik at sladder ikke er en av mine, laster altså. ;)

Skrevet
De trenger vel ikke skrive om det når du og hvermann vet det, ts.

Jo, absolutt. Det er ennå større grunn til å skrive om det når "alle" vet det fra før. Vi vet alle om at vi bør kle oss godt når vinteren kommer, men media skriver om det likevel, selv om "alle" vet det.

Skrevet

Hvis alle vet det er det jo ikke noen vits i skrive om det. Da er det jo ingen nyhet. Det ville være like uinteressant som et førstesideoppslag i neste uke om at Elvis er død.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...