Anamelona Skrevet 1. september 2009 Forfatter #1521 Del Skrevet 1. september 2009 Dina Renate Eia! = DREia.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. september 2009 #1522 Del Skrevet 1. september 2009 Dette gjør jo hvem som helst super nysgjerrig Det er kanskje ikkje veldig tydelig samanheng mellom navnet mitt og nick? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. september 2009 #1523 Del Skrevet 1. september 2009 Dina Renate Eia! = DREia.. Nice try! But not even close! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. september 2009 Forfatter #1524 Del Skrevet 1. september 2009 Nice try! But not even close! I will hunt you down and find out!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. september 2009 #1525 Del Skrevet 1. september 2009 Dina Renate Eia! = DREia.. den var bra då Det er kanskje ikkje veldig tydelig samanheng mellom navnet mitt og nick? Eller? Men mitt der i mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. september 2009 Forfatter #1526 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) den var bra då Men mitt der i mot Du liker vel bare pusekatter?? Eller? :klø: ..kanskje katten din har hatt lus? Endret 2. september 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. september 2009 Forfatter #1527 Del Skrevet 2. september 2009 Pappamelona altså... :rødme: Jeg går frem og tilbake, ut og inn av kjøleskapet og håper at noe godt har dukket opp siden jeg var der sist, for 3 og 5 minutter siden, og er veldig sugen på noe godt. Så da spør han: -Hva har du lyst på? -Hmmm.. Vet ikke.. Brie og kjeks? Nei.. -Hva har du lyst på om du ikke har lyst på brie og kjeks? -Sjokoladeis! -Den er grei! Så da dro han da! Straks er det sjokoladeis! Kan jeg noe for at jeg elsker han?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. september 2009 #1528 Del Skrevet 2. september 2009 Snille Pappamelona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. september 2009 Forfatter #1529 Del Skrevet 3. september 2009 3 nye bilder av Babymelona i bloggen! Søteste jenta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. september 2009 #1530 Del Skrevet 3. september 2009 Du liker vel bare pusekatter?? Eller? :klø: ..kanskje katten din har hatt lus? liker pusekatter, men har ikke en selv nei. Nydelige Babymelona :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. september 2009 #1531 Del Skrevet 3. september 2009 3 nye bilder av Babymelona i bloggen! Søteste jenta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 3. september 2009 #1532 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Kjempesøt! og så har hun blitt så stor :dåne: edit: jeg klarte å sette på feil smiley, holdt på å le meg ihjel da jeg så innlegget mitt syntes deet var så festlig så jeg lar den bare stå, men for ordenhets skyld: det skulle ikke være men Endret 3. september 2009 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. september 2009 #1533 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ilja da Endret 3. september 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. september 2009 Forfatter #1534 Del Skrevet 4. september 2009 Kjempesøt! og så har hun blitt så stor :dåne: edit: jeg klarte å sette på feil smiley, holdt på å le meg ihjel da jeg så innlegget mitt syntes deet var så festlig så jeg lar den bare stå, men for ordenhets skyld: det skulle ikke være men Beit meg litt fast i den før jeg leste resten ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. september 2009 #1535 Del Skrevet 4. september 2009 Skjønn bebis *tar en Ilja* God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 4. september 2009 #1536 Del Skrevet 4. september 2009 Åh så stor jenta har blitt! Og så fiiiin! Det er når man ser sånne bilder at man skjønner hvor fort tida går mens man gjør hverdagsting... Dagene bare flyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. september 2009 #1537 Del Skrevet 5. september 2009 Tusen takk for en kjempeinnsats som sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. september 2009 #1538 Del Skrevet 5. september 2009 Var ei fiiinlita pie ja :rødme: Så ut som om dere hadde et flott bryllup/dåp også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. september 2009 Forfatter #1539 Del Skrevet 6. september 2009 Skjønn bebis *tar en Ilja* God helg! Dere altså... Åh så stor jenta har blitt! Og så fiiiin! Det er når man ser sånne bilder at man skjønner hvor fort tida går mens man gjør hverdagsting... Dagene bare flyr. Går så innmari fort også da.. :dåne: Tusen takk for en kjempeinnsats som sladris Bare hyggelig! Det var gøy! Var ei fiiinlita pie ja :rødme: Så ut som om dere hadde et flott bryllup/dåp også Alt er tipp topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1540 Del Skrevet 10. september 2009 Ikke så flink til å oppdatere dagboka mi nå for tida ser jeg. Er bare såvidt jeg bruker dataen generelt. Men men... Idag var det babysvømming igjen, 3de gangen, og Babymelona dukket! Flinke jenta mi! Stiv i blikket og tydelig sjokkert over hva jeg gjorde med henne, men det virket ikke som hun mislikte det da. Hun er jo tross alt den eneste babyen som har til gode å skrike på et eller annet tidspunkt i løpet av svømmingen. Garderoben, dusjen, bassenget, våt og kald på vei til garderoben igjen etc. Alle de andre lager et helvetes blandakor når de er i garderoben etter svømming. Heldigvis ikke alle på en gang! Da hadde jeg blitt gal! :dåne: Istad lå hun på et håndkle ved siden av en liten gutt på 6 mnd, og hun betraktet gutten så inderlig, nesten så jeg skulle trodd hun var forelsket. Men.. ..den gang ei. Hun vre seg rundt, kastet armen mot ham, hogg tak i smukken og dro! Jeg rakk å hindre henne i overlagt ran, men teknikken; Priceless! Hun er lille trulta til mamma! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå