pusilus Skrevet 25. august 2009 #1501 Del Skrevet 25. august 2009 Mye skravling her inne Så kjekt det blir å få pappamelona hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. august 2009 Forfatter #1502 Del Skrevet 26. august 2009 Det er jeg enig i Når skal dere hente Pappamelona da ??? Det blir nok koselig i Melon-huset i dag - Hentet han på flyplassen 1535. Han var ras å ta Babymelona, og hun gliste fra øre til øre da hun så han! :rødme: Mye skravling her inne Så kjekt det blir å få pappamelona hjem Helt herlig. Tenkte jo han skulle få kose seg meg nattmating inatt jeg da, men Babymelona bestemte seg for å sove sammenhengende fra 1900-0700. Fliiink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. august 2009 #1503 Del Skrevet 26. august 2009 Hentet han på flyplassen 1535. Han var ras å ta Babymelona, og hun gliste fra øre til øre da hun så han! :rødme: Helt herlig. Tenkte jo han skulle få kose seg meg nattmating inatt jeg da, men Babymelona bestemte seg for å sove sammenhengende fra 1900-0700. Fliiink!! :rødme: Så herlig. Kjempe flott at hun sov så lenge flinke babymelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. august 2009 Forfatter #1504 Del Skrevet 27. august 2009 :rødme: Så herlig. Kjempe flott at hun sov så lenge flinke babymelona Hun gjorde det samme inatt også. Pappamelona blir jo bortskjemt. Så de to siste nettene har vi fått 6-7 timer sammenhengende søvn. Det er vel nærmere et år siden sist jeg fikk iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. august 2009 Forfatter #1505 Del Skrevet 31. august 2009 Må bare skrive inn noe her, et lite spørsmål og jeg vil høre meninger fra dere som har tatt turen inn: Alkohol, en uting med sovende baby? Greia er at jeg har så langt ønsket at minst en av oss skal være klinkende edru hvis noe skulle skje og vi må kjøre på sykehus eller noe. Men vi har masse naboer.. Nå sover jo Babymelona fra 1900 til 0730 ca, hver dag.. Det vil si at vi ikke er inne hos henne i mellomtiden hverken edru eller ravende fulle for de som skulle tro det. Nå lurer jeg på om det er helt galt av oss å kanskje bare kose oss med ett glass på kvelden etter Babymelonas leggetid? :klø: Hun er jo såpass liten at hun ikke kommer luskende ut med sutteklut for å sove i vår seng heller, og ikke merker hun noe til oss på natta, som nevnt. Litt tullete innlegg, merkelig formulert, men jeg er litt gira på Tussi's vegne, at jeg er litt rastløs. Men hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. august 2009 #1506 Del Skrevet 31. august 2009 Hentet han på flyplassen 1535. Han var ras å ta Babymelona, og hun gliste fra øre til øre da hun så han! :rødme: :rødme: Herlig å få pappan heim. Ang. alkohol så ser eg ikkje det store problemet. Det finst ambulansar, det finst taxi og om de i tillegg har naboar som kan trø til, synst eg ikkje at eit glas vin ein kveld når babyen søv, er noko ein på død og liv må halda seg unna. Flatfylla derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. august 2009 Forfatter #1507 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) :rødme: Herlig å få pappan heim. Ang. alkohol så ser eg ikkje det store problemet. Det finst ambulansar, det finst taxi og om de i tillegg har naboar som kan trø til, synst eg ikkje at eit glas vin ein kveld når babyen søv, er noko ein på død og liv må halda seg unna. Flatfylla derimot... Vi ville aldri ha drukket så vi ikke kunne stått oppreist om hun skulle våkne. Det skulle jaggu tatt seg ut. Jeg er bare så imot at folk drikker seg fulle med småbarn i hus, for små barn (kanskje ikke babyer da) merker jo på foreldrene at de blir annerledes, og det er sikkert ekkelt, for foreldrene er jo klippen i deres liv når de er sånn 2 år pluss. Det er vel da de begynner å bli mest bevisst på slikt.. Har vært der selv... Men som du sier, et glass vin på kvelden, det var det jeg hadde i tankene, det kan ikke skade. Rølpefylla (vel..gledelig bedugget iallefall) hadde vi for 4 uker siden, mens svigermor var hjemme og passet Babymelona. Vi var tidlig hjemme, klokka 2, etter en bedre middag og tilhørende drikking utover kvelden med utestedsbesøk. Det var temmelig deilig å få rast fra seg etter ett år på vannvogna. Men det er ikke sånn at jeg føler jeg må gjøre det igjen snart. Et par ganger i året er mer enn nok.. Deilig å bare la bekymringer flyte avgårde og prate vissvass med min kjære.. Det skal sies at kvelden endte tidlig fordi vi satt og lagde tårevåte øyne på hverandre da vi satt og bladde gjennom Babymelona-bilder på mobilene... Vi måtte hjem til henne... Endret 31. august 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. august 2009 #1508 Del Skrevet 31. august 2009 Det skal sies at kvelden endte tidlig fordi vi satt og lagde tårevåte øyne på hverandre da vi satt og bladde gjennom Babymelona-bilder på mobilene... Vi måtte hjem til henne... Det er jo slik det skal vera, då. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. september 2009 #1509 Del Skrevet 1. september 2009 Hentet han på flyplassen 1535. Han var ras å ta Babymelona, og hun gliste fra øre til øre da hun så han! :rødme: :rødme: :rødme: Herlig å få pappan heim. Ang. alkohol så ser eg ikkje det store problemet. Det finst ambulansar, det finst taxi og om de i tillegg har naboar som kan trø til, synst eg ikkje at eit glas vin ein kveld når babyen søv, er noko ein på død og liv må halda seg unna. Flatfylla derimot... Enig med dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. september 2009 #1510 Del Skrevet 1. september 2009 Hvorfor jeg begynte å tenke på dette nå, det vet jeg ikke , men... Hvordan i all verden kom du på navnet Anamelona :klø: En melon er jo greit hvis du liker melon liksom... Men en An-a`Melon ? eller .... Jeg har virkelig mye å tenke om dagen skjønner du :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. september 2009 Forfatter #1511 Del Skrevet 1. september 2009 Hvorfor jeg begynte å tenke på dette nå, det vet jeg ikke , men... Hvordan i all verden kom du på navnet Anamelona :klø: En melon er jo greit hvis du liker melon liksom... Men en An-a`Melon ? eller .... Jeg har virkelig mye å tenke om dagen skjønner du :dåne: Var noe med banan, men det ble for teit. Melona var jeg inne på, men det ble for "lett" Så var jeg inne på noe med ananas, og det ble ananasmelona, forkortet Anamelona, inspirert av en fruktbolle mens jeg lette etter et bedre nick enn det jeg først hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. september 2009 #1512 Del Skrevet 1. september 2009 Hvorfor jeg begynte å tenke på dette nå, det vet jeg ikke , men... Hvordan i all verden kom du på navnet Anamelona :klø: En melon er jo greit hvis du liker melon liksom... Men en An-a`Melon ? eller .... Jeg har virkelig mye å tenke om dagen skjønner du :dåne: Så bra at du spurte Sunny jeg har nemlig lurt på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. september 2009 #1513 Del Skrevet 1. september 2009 Eg har trudd at du heitte eitt eller anna med Ana/Ane/Anna/Anne e.l. Godt med oppklaring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. september 2009 Forfatter #1514 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Så bra at du spurte Sunny jeg har nemlig lurt på det samme Og det har absolutt ingenting med mitt reelle navn å gjøre, det ligner ikke engang! Endret 1. september 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. september 2009 Forfatter #1515 Del Skrevet 1. september 2009 Eg har trudd at du heitte eitt eller anna med Ana/Ane/Anna/Anne e.l. Godt med oppklaring! Har forestilt meg at folk kunne tro det ja. Mitt navn er såmmting komplitli diffrent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. september 2009 #1516 Del Skrevet 1. september 2009 Har forestilt meg at folk kunne tro det ja. Mitt navn er såmmting komplitli diffrent! Det er vel ikkje berre eg som har eit nick inspirert av det egentlige navnet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. september 2009 Forfatter #1517 Del Skrevet 1. september 2009 Det er vel ikkje berre eg som har eit nick inspirert av det egentlige navnet mitt? Heter noe noe med dreia?? :klø: Initialer etc?? Nå ble jeg VELLDIG nysgjerrig.. Lett fascinert, og nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. september 2009 #1518 Del Skrevet 1. september 2009 Heter noe noe med dreia?? :klø: Initialer etc?? Nå ble jeg VELLDIG nysgjerrig.. Lett fascinert, og nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. september 2009 Forfatter #1519 Del Skrevet 1. september 2009 :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. september 2009 #1520 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Det er vel ikkje berre eg som har eit nick inspirert av det egentlige navnet mitt? Heter noe noe med dreia?? :klø: Initialer etc?? Nå ble jeg VELLDIG nysgjerrig.. Lett fascinert, og nysgjerrig! Dette gjør jo hvem som helst super nysgjerrig Endret 1. september 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå