Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Tror han har trukket seg igjen, litt iallefall, fikk en sms der det stod at han syns det var for tidlig å prøve på nr 2. :slår:

Da spør jeg neste mnd, da er det jo litt senere! :ler:

That's the spirit! :tommelopp:

Hadde vore artig å gå gravid med deg (igjen). :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

That's the spirit! :tommelopp:

Hadde vore artig å gå gravid med deg (igjen). :jepp:

Satser på at den sitter hele veien hos deg iallefall, selv om jeg kanskje ikke blir gravid med det første. Uansett; innen Babymelona er ett år er vi prøvere igjen. Om jeg så må skjenke han hver kveld for å få vilja mi. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg bekreftelse fra svømmehallen! Babymelona og jeg begynner på babysvømming 27 august!! :hoppe: Gleder meg veldig! ..og gruer meg litt.. :sjenert:

Med litt klar tale skal jeg klare å få lurt med Pappamelona også, selv om han HATER å bade! Men det er jo varmebasseng, så det kan da ikke være så ille??

Gleder meg veldig til å se hvordan Babymelona reagerer på så masse vann, støy, babyer og slikt. :jepp:

Shit, nå driter hun for harde livet. Alvorlige trykkelyder! Får logge av å forberede meg på skift! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at den sitter hele veien hos deg iallefall, selv om jeg kanskje ikke blir gravid med det første. Uansett; innen Babymelona er ett år er vi prøvere igjen. Om jeg så må skjenke han hver kveld for å få vilja mi. :ler:

Way to go, girl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg bekreftelse fra svømmehallen! Babymelona og jeg begynner på babysvømming 27 august!! :hoppe: Gleder meg veldig! ..og gruer meg litt.. :sjenert:

Med litt klar tale skal jeg klare å få lurt med Pappamelona også, selv om han HATER å bade! Men det er jo varmebasseng, så det kan da ikke være så ille??

Gleder meg veldig til å se hvordan Babymelona reagerer på så masse vann, støy, babyer og slikt. :jepp:

Shit, nå driter hun for harde livet. Alvorlige trykkelyder! Får logge av å forberede meg på skift! :fnise:

:ler: :ler: De er jo faktisk søte når dem ligger å trykker i vei da :fnise:

Så kjekt med babysvømming da :jepp: Skal vurdere det jeg også når (hvis) vi kommer så langt :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlige! Det er så moro å se hvor mye de legger sjela si i å få ut bæsjen. :ler:

Klart der skal på babysvømming neste høst! Og det skal bli kjempegøy. :jepp:

Har fått overtalt Pappamelona også. Var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd. Men det var nok nevnte varmebasseng som gjorde utslag. :lur:

Stakkar Mannemelona'n min. Kjeder seg på verksted med båten. Liker å kjøre han, ikke ligge i ro. Skulle isåfall vært her i nærheten, men neida, ned mot Haugesund et sted. Nesten...

Snart er han hjemme her med oss. 2 uker igjen. :strix:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige! Det er så moro å se hvor mye de legger sjela si i å få ut bæsjen. :ler:

Klart der skal på babysvømming neste høst! Og det skal bli kjempegøy. :jepp:

Har fått overtalt Pappamelona også. Var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd. Men det var nok nevnte varmebasseng som gjorde utslag. :lur:

Stakkar Mannemelona'n min. Kjeder seg på verksted med båten. Liker å kjøre han, ikke ligge i ro. Skulle isåfall vært her i nærheten, men neida, ned mot Haugesund et sted. Nesten...

Snart er han hjemme her med oss. 2 uker igjen. :strix:

Haugesund :klø: Er vel ikke kjedelig det vel ;) hehe.. Neida, trist når man bare sitter i ro å venter... Skal vel bli godt å få han hjem igjen tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugesund :klø: Er vel ikke kjedelig det vel ;) hehe.. Neida, trist når man bare sitter i ro å venter... Skal vel bli godt å få han hjem igjen tenker jeg...

Vet ikke jeg.. Aldri vært der.. Bømlo..Haugesund. Var noe sånt han forklarte! :plystre:

Jeg pleier å være nokså stødig på norsk geografi, men Bømlo?? :klø:

det er kanskje ikke kjedelig I området der, men jeg kan innbille meg at det er kjedelig å ligge resten av turen i ro. Han vil jo bare kjøre båt han. :ler: Når han er hjemme (etter Babymelonas leggetid) så spiler han jaggu båtkjørespill på pc'n. :sjokkert: (Sånn skikkelig greie da forøvrig, ikke sånn barnespill) SNAKK om å leve seg inn i jobben da.. :roll:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17 måneder gamle gutten fikk blant annet ryggen brukket og fingernegler revet ut, i tillegg til at han ble bitt og slått.

Han satt i sofaen og røykte hasj og lekte med «Baby P» som om han var en filledukke. Så hørte jeg et høyt knekk, som ga gjenlyd i hele huset. Det var ryggsøylen som knakk, har hun fortalt om stefaren til gutten.

Steven Barker og Jason Owen ble i 1995 siktet for overfall på sin 82 år gamle bestemor, og Barker er dømt for voldtekt av en to år gammel pike rett før drapet på «Baby P»,

Sitat fra dagbladet.no

Hva i huleste helvete er det som feiler folk egentlig??? :sinna: :cry:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg.. Aldri vært der.. Bømlo..Haugesund. Var noe sånt han forklarte! :plystre:

Jeg pleier å være nokså stødig på norsk geografi, men Bømlo?? :klø:

det er kanskje ikke kjedelig I området der, men jeg kan innbille meg at det er kjedelig å ligge resten av turen i ro. Han vil jo bare kjøre båt han. :ler: Når han er hjemme (etter Babymelonas leggetid) så spiler han jaggu båtkjørespill på pc'n. :sjokkert: (Sånn skikkelig greie da forøvrig, ikke sånn barnespill) SNAKK om å leve seg inn i jobben da.. :roll:

Jeg har vel ikke vært på Bømlo siden jeg var liten , men... halvannen time herfra kanskje :klø: Du får hilse og si han får komme innom på en kopp kaffe :fnise:

Den 17 måneder gamle gutten fikk blant annet ryggen brukket og fingernegler revet ut, i tillegg til at han ble bitt og slått.

Han satt i sofaen og røykte hasj og lekte med «Baby P» som om han var en filledukke. Så hørte jeg et høyt knekk, som ga gjenlyd i hele huset. Det var ryggsøylen som knakk, har hun fortalt om stefaren til gutten.

Steven Barker og Jason Owen ble i 1995 siktet for overfall på sin 82 år gamle bestemor, og Barker er dømt for voldtekt av en to år gammel pike rett før drapet på «Baby P»,

Sitat fra dagbladet.no

Hva i huleste helvete er det som feiler folk egentlig??? :sinna: :cry:

Det er så tragisk at det går ikke an å sette ord på !! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke vært på Bømlo siden jeg var liten , men... halvannen time herfra kanskje :klø: Du får hilse og si han får komme innom på en kopp kaffe :fnise:

Skal gjøre det. :fnise: Vet jo ikke sånn eksakt hvor han ligger. Men det er vel kanskje rundt svingen ved deg da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skal pakke ned Babymelona og kjøre dit.. Neh, litt for langt med liten bebiss. Ikke har han vel tid heller.. Det er visst en del å gjøre selv om de er på verksted. Men hadde vært gøy med en tur. Hvor kan man dra..? Hmmm...

Så greit det er å rable ned mine gale innfall her på KG istedenfor å gå og prate med seg selv.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så tragisk at det går ikke an å sette ord på !! :tristbla:

Glemte å svare på dette jeg!

Ja det er helt utrolig hva folk får seg til å gjøre. Om min lille Babymelona hadde brukket ryggen hadde hun ligget på operasjonsbordet innen 3 minutter! :regler: (Gud forby!!)

Og at moren, stefaren (eller hvem pokker disse svina nå var) både beit, klorte og rev ut neglene hans, også så utrolig skjønn liten gutt da, det for meg til å bli fra meg av frustrasjon!

Hva er det som driver disse menneskene?

Hva er det som gjør at de får sove om natten?

Hvorfor har ingen registrert noe av dette tidligere?

For ikke å snakke om det forbanna beistet som voldtok en 2 år gammel jente?? Se det for dere da?? :hakeslepp::riste:

Unner dem intet annet enn en råtten, mørk, muggete celle resten av livet. Døden blir for lett!

Jeg er oppgitt! :sukk: Mennesker kan være så utrolig tankeløse til tider...

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal pakke ned Babymelona og kjøre dit.. Neh, litt for langt med liten bebiss. Ikke har han vel tid heller.. Det er visst en del å gjøre selv om de er på verksted. Men hadde vært gøy med en tur. Hvor kan man dra..? Hmmm...

Så greit det er å rable ned mine gale innfall her på KG istedenfor å gå og prate med seg selv.. :fnise:

Ja kan du ikke gjøre det ? ;) Gjør ikke noe om Mannemelonen ikke har tid, du kan komme på besøk til meg ;) hehe..

Glemte å svare på dette jeg!

Ja det er helt utrolig hva folk får seg til å gjøre. Om min lille Babymelona hadde brukket ryggen hadde hun ligget på operasjonsbordet innen 3 minutter! :regler: (Gud forby!!)

Og at moren, stefaren (eller hvem pokker disse svina nå var) både beit, klorte og rev ut neglene hans, også så utrolig skjønn liten gutt da, det for meg til å bli fra meg av frustrasjon!

Hva er det som driver disse menneskene?

Hva er det som gjør at de får sove om natten?

Hvorfor har ingen registrert noe av dette tidligere?

For ikke å snakke om det forbanna beistet som voldtok en 2 år gammel jente?? Se det for dere da?? :hakeslepp::riste:

Unner dem intet annet enn en råtten, mørk, muggete celle resten av livet. Døden blir for lett!

Jeg er oppgitt! :sukk: Mennesker kan være så utrolig tankeløse til tider...

Dette har jeg ikke hørt om , men :hakeslepp: Er det sant ???? :( uff, jeg vil helst ikke tenke på det for jeg blir så forbanna !!!

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja kan du ikke gjøre det ? ;) Gjør ikke noe om Mannemelonen ikke har tid, du kan komme på besøk til meg ;) hehe..

Dette har jeg ikke hørt om , men :hakeslepp: Er det sant ???? :( uff, jeg vil helst ikke tenke på det for jeg blir så forbanna !!!

Skulle gjort det om jeg kunne lurt meg med på UL'en. :ler:

Vi får ha det til gode. ;) Til din store frykt for Stiftemelona har lagt seg! :ler:

Ja, han som voldtok 2-åringen er blant de som har mishandlet Baby P. Det stod også i reportasjen. :( Det er sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjort det om jeg kunne lurt meg med på UL'en. :ler:

Vi får ha det til gode. ;) Til din store frykt for Stiftemelona har lagt seg! :ler:

:ler: :ler: Ja jeg har fremdeles bilder av det oppi hodet mitt Anamelona :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: :ler: Ja jeg har fremdeles bilder av det oppi hodet mitt Anamelona :fnise:

Litt av en greie da.. En høygravid melon som kommer løpende etter deg med en stiftemaskin, var vel det som ble sagt! :ler:

Men men.. Jeg er ikke SÅ gærn da.. Du har jo sett på bryllupsbildene at jeg ikke ser ut som en melon! :)

Håper jeg! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløse Babymelona. :roll:

Jenta nekter å sove med dyne. Dette har pågått i flere mnd. Den ligger toppen 30 sekunder, vanligvis 5-10 sekunder, før hun begynner å sparke vilt rundt seg for å få den vekk! Dette er faktisk uavhengig av om hun er våken eller sover. :vetikke:

Inntil nå har det vært helt greit for meg, for det har vært nokså varmt i været, og da også en behagelig temperatur på soverommet.

Siden hun ligger på en sammenpakket dyne oppå madrassen pluss en heldekkende pysj, så har jeg bare latt det fare. Dvs; Jeg har gitt opp å dra opp dyna gang på gang! Det nytter jo ikke. Jeg bare vekker henne uansett... det har jo vært lunt og godt nedi "reiret" hennes.

Nå derimot, er det kjølige dager, regn og ingen sol som har varmet opp rommet. Det er 15 grader der, og jeg fikk jo gåsehud bare av å gå inn der med kortermet topp. Så inatt sover min kjære datter med pysj, og varm utedress! :fnise:

Ikke noe moral i min lille historie, jeg måtte bare fortelle om mine merkelige påfunn. :) Men what to do?? Hun var ganske kald da jeg plukket henne opp idag tidlig!

Tar for øvrig imot tips hvis noen andre har vært borti samme greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...