Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ringt føden. Barnevakta er på vei og han pakker.. Håper jeg ikke skal hjem før jenta er ute. :) Håpehåpe.. Er du i stand til å sladre tussi? Eller skal jeg se etter annen løsning? ;) Send sms eller noe du. Vi drar straks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende.

Mangler faktisk nr ditt etter jeg fikk ny telefon, men regner med jeg skjønner hvem en eventuell melding er fra :ler:

Kan ikke garantere at jeg får sladra da vi er på camping i Sverige med det mest ustabile nettet jeg har vært borti, men jeg skal da prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal føde føde føde. :strix: 5 cm åpning!! :hoppe: Skal visst straks få meg ei fødestue, så får vi se om det blir inatt eller imorgen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro, endelig kommer minstemelona. Og de teite maseriene du har hatt har jo gjort en god jobb da. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :nigo:

Sladrer litt for meg selv, siden det er ferie på alle og enhver:

Jeg har fortsatt 5 cm og riene har avtatt igjen. Men nå vet jeg at de ikke har vært bortkastet. Mannen er sendt hjem for å passe Vesla og forhåpentligvis rekke å få henne i bhg imorgen før han kommer hit, og begge er uthvilte. ;) Jeg har fått sovemedisin og kommer til å slukne snart..håper jeg. Så er det trolig bare å ta fatt på 16 juli med alle krefter jeg måtte ha. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende :strix:

Håper at i dag er dagen og at Minstemelona kommer som en rakett :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært så vel.. :sukk:

Sendt hjem igjen. Etter en ctg-registrering bestemte de at jeg skulle være hjemme og vente litt til. Fordi det på daværende tidspunkt var 12 min mellom riene. Men de varierer jo sånn at nå aner jeg ikke når jeg skal ringe inn igjen?? :vegg:

Nei, jeg får føde hjemme så får de komme og hente meg. Det blir for dumt å ringe inn igjen nå. Fortsatt 5 cm åpning på meg, i teorien ihvertfall, for det sjekket de ikke før jeg dro. :kjefte: Forbanna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg blir riv ruskende gal. Babymelona har egentlig fri fra bhg idag, men de var snille og tok henne imot siden jeg skulle føde. Svigers har kommet, med følge, og det er en 3timers tur, og så blir jeg sendt hjem?? :kjefte: Ta nå vannet for svarte, jeg vil ha ut jenta!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud så vanskelig detta skulle være da. Får håpe det snart skjer noe da. Og nå har dere jo svigers der da, for det MÅ jo bare skje noe i løpet av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg pratet med henne var hun fortsatt hjemme. Riene hadde tatt seg opp litt, så hun håpet det var mer som satte i gang. Er vel ett par timer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...