Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sovet godt ja.. Våknet til et par tak, Men fortsatt lite nytt å meddele. :sukk:

Jeg skal være flink jente å si fra så fort det er bekreftet noe på sykehuset da. ;) Men enn så lenge ser det ut til at jeg må vente..litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som hadde håpet at du var ferdig med å vente nå. :klemmer: Den siste tiden er slitsom. Håper du snart er i mål og sitter med minstemelona og bare koser deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå vet jeg ihvertfall hva det vil si å være utålmodig rundt termin. :roll: Imorgen er det sv.sk.kontroll, så får vi se hva som skjer der. Vanlig lege, så jeg regner igrunn ikke med det blir til at det skal sjekkes ''nedentil'' Men hva vet vel jeg om kontroller etter termindato? :fnise:

Fødeklar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hver eneste kontroll jeg var på etter termin innebar også sjekk av modning, men nå var jeg ikke hos legen da - kun hos jordmor. Så hva legen gjør aner jeg ikke. Lykke til med kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor har selvfølgelig ferie, så det er ikke fastlegen min engang. :roll: For han har også ferie.. Men sånn er vel livet for oss med termin midt i fellesferien. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: TERMIN! :bolledeig:

Eg kan iallfall ikkje hjelpa til med kva som skjer på kontrollar etter termin. :gjeiper:

Håpar du slepp å venta så veldig mykje lenger nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin!

Eg gjekk 8 dagar over termin, og blei ikkje sjekka for modning før eg kom inn med rier. Men det er veldig ulikt kva legen/jm gjer, har eg skjønt.

Huskar kor lange dagane var etter termin... Håpar du klarar å kvile og berre vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin!

Eg gjekk 8 dagar over termin, og blei ikkje sjekka for modning før eg kom inn med rier. Men det er veldig ulikt kva legen/jm gjer, har eg skjønt.

Huskar kor lange dagane var etter termin... Håpar du klarar å kvile og berre vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin ja! :hoppe:

Får vel bare se hva legen gjør imorgen da. Jeg har iallefall INGEN planer om å gå 8 dager over. Magen tåler ikke mer nå. ;) Aaaltfor stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinprøve: 2+

Blodtrykk: 135/80

Vekt: *kremt*

Det var igrunn alt jeg fikk ut av kontrollen idag. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt urytmiske menssmerten siden ca 0630 og disse får IKKE gi seg! :kjefte: Idag SKAL Minstemelona ut!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppriktig rasende sint nå!! Så vondt som det ble etterhvert idag tidlig. Skikkelig rie-vondt. Fant ingen god stilling i det hele tatt.. Så tok jeg en dusj og alt forsvant. Nå er jeg tett i nesa, trøtt, sliten, dritforbanna og lei alt sammen..

Stikker og finner en kniv så jeg kan skjære henne ut......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner du er lei ja.. :klem: Håper det skjer noe snart for din skyld. *krysse fingre og sende masse godtanker til Melonfamilien*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullebukker. :ler:

Jeg er inne i en ny runde med (tulle)rier(?) har holdt på i over 2 timer nå, og akkurat nå er det 7-9 minutter mellom dem. Vært det siden 9-tida. Før det var det 10-12 ca. Når riene kommer nå får jeg faktisk pressefornemmelser, og jeg har lagt meg i senga med håndklær under rumpa..i tilfelle. Vann altså.. Ikke unge. ;)

Men nå som det er mindre enn 10 min mellom..skal jeg våge å risikere å jinxe meg selv ved å ringe føden da? :klø:

De andre gangene jeg har hatt vondter har de sluttet så fort jeg har reist meg opp og gått. Disse bare fortsetter.. Og varer en god stund når de er her også.. Tror jeg skal høre med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...