pusilus Skrevet 6. juli 2010 #2581 Del Skrevet 6. juli 2010 Synes de er latterlige på alle andre enn små barn jeg. Huff ja.. De er sikkert behagelige å ha på, for all del, men man ser da ut som en gigantisk seigmann i den Enig. Fikk første gangen jeg så en gutt på rundt 25, ganske kjekk sådan, i en grå onepiec på matbutikken. Jeg gikk og humret for meg selv en stund da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #2582 Del Skrevet 6. juli 2010 Synes de er forferdelige på alle jeg. Barn og voksne. Spesielt på disse foreldrene. De var i midten av 20årene, relativt pene mennesker, men så klarer de altså å løpe rundt i disse teletubby-draktene sine med matchende unge på armen. :dåne: *grøss* 80tallsmoten var da mye flottere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 6. juli 2010 #2583 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har lenge sagt at min offisielle termin er feil. Man blir ikke gravid 5 dager etter... Så jeg er 40 uker idag. Har du termin allerede (sånn ca) altså! Då må eg sei lykke-lykke til, for plutselig er det i gang! Bittelitt misunnelig på deg, tenk at du skal få et lite nurk igjen... Allerede! Magen er så diger at gravid-klærne er for små. Har én eneste topp som er lang nok, og må bruke daffe-bukse. Spesielt lekkert er det jo ikke.. Skulle hatt meg en one-piece. Hadde det ikke vært for at de er beyond latterlig stygge! Haha! Ein ting er 'normale' mennesker og småfolk i teletubbydress, men dame med schwær mage i den samme dressen må jo sjå heilt alldeles sprøtt ut! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 6. juli 2010 #2584 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) *dobbel* Ha ein fin kveld, Anamelona! Endret 6. juli 2010 av *Frida* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #2585 Del Skrevet 6. juli 2010 Ja, tenk at jeg skal få enda en liten en da. :rødme: Det blir like skummelt som spennende igrunn! Hehe.. Kan tenke meg at en vannfylt kropp med kulemage og ''sprettrumpe'' ville sett bra latterlig ut i onepiece. Litt sånn som Babymelona ser ut når hun er kveldsmett og vandrer rundt i pysj. En fin kveld til deg også. Og dere andre som har forvillet dere inn her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #2586 Del Skrevet 8. juli 2010 Vil føøøøde.. Kan det ikke bare sette igang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juli 2010 #2587 Del Skrevet 8. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. juli 2010 #2588 Del Skrevet 8. juli 2010 du får trøste deg med at det uansett ikke er lenge til;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #2589 Del Skrevet 8. juli 2010 Takk for koser og oppmuntring. Nei, det er vel ikke altfor langt unna, men dette er Babymelonas siste bhg-dag denne uka.. Jaja, om det starter på dagtid så kan hun i verste fall bli med til sykehuset til barnevakt dukker opp. Prøver å gjøre litt husarbeid iallefall. Rydde litt, vaske klær, henge opp litt mens det er sol ute.. Har lyst å finne et lite vann å bade i, men det begynner vel å haste. Når jeg har født tar det nok hele sommeren før jeg skal bade i vann ute. Sukk. Tror det blir dårlig med slikt i år.. Får vel ta det igjen. Nei, nå skal jeg ut og se hvordan det går med gjerdet flinke Pappamelona snekrer opp ute i hagen. Flinke mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juli 2010 #2590 Del Skrevet 8. juli 2010 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #2591 Del Skrevet 8. juli 2010 Takktakk. Og det samme til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #2592 Del Skrevet 8. juli 2010 Takktakk. Og det samme til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juli 2010 #2593 Del Skrevet 8. juli 2010 You go girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #2594 Del Skrevet 9. juli 2010 Ja, går nå rundt og håper at kynnerne skal ta av her.. Vannleggene har atter doblet størrelsen. Det prikker og sitrer i dem. Føles som om de sover.. Bra skoene går på fortsatt. Enn så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #2595 Del Skrevet 11. juli 2010 Fristet til å si at noe skjer. Kynnerne har begynt å gjøre vondt nede i lyngen bekkenet og strammer skikkelig. 10 ganger på halvannen time nå.. Håper det ikke er enda en ulv-ulv-rapport fra meg.. Skal oppdatere videre iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #2596 Del Skrevet 11. juli 2010 Lyngen?? Hvor kom den fra? :klø: Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 11. juli 2010 #2597 Del Skrevet 11. juli 2010 Spennende Håper det ikke er lurerier denne gangen, men at minstemelona faktisk har tenkt å komme ut og hilse på resten av melonene i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 11. juli 2010 #2598 Del Skrevet 11. juli 2010 Vondt i lyngen? Tenker det er gang på det nå snart, ja. Spennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #2599 Del Skrevet 11. juli 2010 Smerter i lyngen her ja! Blir nok ikke baby i løpet av dagen, blir vel heller imorgen isåfall. Men man skal aldri si aldri. Det er ikke så hyppig nå som det var tidligere, men de kommer og går disse smertene. Kanskje sykehuset inatt da? Lov å håpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 11. juli 2010 #2600 Del Skrevet 11. juli 2010 innom og heier litt på deg! Håper du får mer vondt i løpet av dagen, og at dere snart får møte minsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå