Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Oj.. +4.. Og høyt undertrykk. Må si at erfaringskvinnen i meg sier at det nærmer seg for deg. ;)

Her kan det hende noe skjer også.. Ikke helt sikkert, men da jeg hadde vært på do istad og tatt på buksa igjen, så rant det plutselig. Det var luktfritt det som kom ut. Men som sagt er jeg usikker. For det kom bittelitt igjen rett etter. Og dette er snart tre timer siden. Har pratet med føden to ganger, og skal innom sykehuset for sjekk om en halvtime. :) Har ikke troa på at noe skjer, siden jeg ikke har sett mer vann, men vi klarte å skaffe barnevakt i noen timer ikveld så jeg føler det er greit å bare få det sjekket nå mens Babymelona sover søtt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*oppdatert*

Her var det spennende jo, lykke til på sjekk ikveld. Uansett er det ikke lenge igjen til du er tobarnsmor :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde jeg vært i troa på at noe virkelig skjedde så hadde jeg nok sendt deg sms. :)

Ikke lenge til jeg er tobarnsmor nå nei... Ojoj.. :dåne:

Alt stod bra til med Minstemelona, og jeg har fortsatt en god del sammentrekninger, så noe er på gang. Helt klart. Men ikke enda. ;) Det har ikke kommet mer siden kl 5, og ikke klarte de å påvise fostervann heller. Så kanskje en litt overaktiv blære? :roll: Stakkar Pappamelona ble stressa av å følge med på ctg'en. Han sammenlignet tallene som han så på da jeg fødte sist. De som måler riestyrke. Jo høyere de ble under kynnerne, jo mer stressa ble han. :ler: Men det var altså bare kraftige kynner..enn så lenge. :)

Så nå går han rundt i heimen og liksomfurter fordi han ikke fikk se hellas-argentina ikveld fordi jeg har skvetten blære. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande! Uansett ikkje lenge igjen for deg nå! :hoppe:

Og erfaringskvinna i deg kan gjerne teia stille. For eg har ingen planar om å føda denne veka iallfall. :jolie:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande! Uansett ikkje lenge igjen for deg nå! :hoppe:

Og erfaringskvinna i deg kan gjerne teia stille. For eg har ingen planar om å føda denne veka iallfall. :jolie:;)

:ler: Søta!! :kose:

Hva med at vi begge føder på søndag da? Da har jeg bryllupsdag. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dere kan vente litt begge to jeg da. :regler:

:fnise:

Jeg er iallefall 38 uker på bryllupsdagen min, så for meg funker det bra! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart bryllupsdag! :hoppe:

Jaa! :nigo:

Skjebnen bestemmer om jeg skal spise den fryste bryllupskaka på sykehuset, i smerter, med en unge hengende i puppen, eller i ro og mak. ;)

Spørs om den kaka er like god nå som for ett år siden. :sjenert: Jaja, tradisjonen sier at man skal spise den. Én bit eller flere, det er opp til smaken. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! :nigo:

Skjebnen bestemmer om jeg skal spise den fryste bryllupskaka på sykehuset, i smerter, med en unge hengende i puppen, eller i ro og mak. ;)

Spørs om den kaka er like god nå som for ett år siden. :sjenert: Jaja, tradisjonen sier at man skal spise den. Én bit eller flere, det er opp til smaken. :ler:

For et syn dette ble nå :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et syn dette ble nå :hoho:

:ler: For den med god billedfantasi. ;)

Men det kan jo plutselig bli en realitet da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: fikk et skikkelig rart bilde i hodet av en fødende kvinne som gafler i seg kake samtidig som ungen kommer i rakettfart ut i verden...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Dere assa.. :roll: Men ja, om jeg ligger og føder skal jeg uansett ta en bit av den kaka. ;)

Ja, Tussi, på søndag har vi ett års bryllupsdag. Tenk det! Er ofte innom albumet på fjesboka og kikker gjennom jeg. Synes det virker som bare noen uker siden.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsdag og 38 uker! :danse:

Konklusjon: Kaka kunne nytes i fred og ro, og jeg tippet feil fødselsdato. ;)

Det skal sies at kaka smakte bedre ifjor på disse tider, men etter å ha ligget fryst i ett år var den overraskende god altså. :jepp:

Pappamelona sitter oppe og ser på argentina-mexico, og jeg har sovet såpass lite natt til idag at jeg har gått og lagt meg. :) Sovner selvsagt ikke før etter han har kommet og lagt seg, men gud så herlig det er å bare ligge her og gjøre ''ingenting'' :ler: Bonustid!!

Forresten: Minstemelonas seng er ferdig skrudd opp ved siden av vår seng, oppredd dyne, laken og sengehimmel. Så var vi altså der igjen.. Farvel nattesøvn! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen tvil om at noe er på gang. Det presser, trykker, strammer og gjør vondt.

Jeg har ingen personlig erfaring med naturlig modningsprosess siden jeg ble satt igang med piller, drypp og at de tok hull på fosterhinna sist, men noe sier meg at det ikke kan være altfor lenge igjen nå.

Kan jo ikke si det sikkert da. :sjenert: Men inatt i 5 tida var jeg sikker på at det var igang iallefall. Hadde forferdelig vondt i magen, type livmor, og magen var hard som betong. Synes ikke smertene kom og gikk, de var mer konstante, men så sovnet jeg igjen. De har vel gått over. Nå er det kynnere igjen, ganske brutale sådan..

Venter i spenning. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...