Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk dere. :rødme:

Jeg har fortsatt til gode å møte min nye datter. :sukk: Pga at jeg har litt omgangssyke så ville de ikke slippe meg til på neo der hun har ligget til overvåkning inatt. Jeg har fått meg enerom på barsel nå og sitter bare og venter på at hun skal komme opp så jeg får studere henne og kose med henne. :rødme: Stakkar nye jenta mi er sikkert største babyen på neo med sine 4760g og 54cm. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du ikke har fått truffet henne ennå da. Håper du får henne snart i armene og bare kan kose deg vilt med å snuse og se. :hjerte: Og hun var ikke liten nei. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, plutselig gikk alt veldig fort!

Gratulerer med ei stor, lita jente. :blomst:

Håper du snart får møte henne og snuse inn deilig babylukt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med minstejenta!

Det høyrest ut som ein litt tøff start, men eg håpar det er verre for deg enn for minien. Håpar du har henne hos deg no, og så er eg spent på å få heile historien når du har tid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle søte! :)

Hadde det vært trådløst nettverk her skulle jeg gjerne lagt ut historien, men det er det ikke, og wap blir litt dyrt. Tid er vel noe jeg har nok av nå så, for jeg er fortsatt isolert, men har fått enerom med eget bad og dusj, og tv. :nigo: Får ikke hilse på nykomlingen før tidligst imorgen, men neo kom opp med et par bilder istad, og hun er kliss lik storesøster. Bare litt feitere. :fnise:

Nå var jordmor akkurat innom, og sa hun skulle gå ned og kikke til henne.. SÅ lyst å være med. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med det nyeste medlemmet av melonfamilien :blomst: Og det var jaggu ikke noe lite tilskudd heller, nesten 5 kg :dåne:

Veldig spent på å høre fødselshistorien, og hvordan det var å treffe minstemelonen for første gang :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 1345 idag kom ei utrolig skjønn lita jente inn til meg. :rødme: Jeg har ikke mye melk enda, så hun får fortsatt reservemat, men vi ligger i hardtrening mellom måltidene. Og så langt er hun kjempeflink. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ei lita, stor minstemelon! :smilyblomst:

Så godt at du endelig fekk møta henne. Huff, det må ha vore tøft å liggja utan henne så lenge. Virkelig bra at mor og datter endelig er gjenforent! :rødme: :klemmer:

Gleder meg til å høyra meir! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fantastisk at lille prinsessa endelig har kommet, selv om det ble en tøff start.

Nå er vi endelig på ny plass med internett igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igår fikk vi komme hjem, og vi har fått kjenne på hvordan livet vil bli i innkjøringsfasen. :dåne: Babymelona sover sine 13 timer fra 1900-0800, og Minstemelona har funnet ut at det er da man skal være våken, trøblete, henge konstant i puppen og å krangle hvis puppen ikke samarbeider DER OG DA! :roll: Pappamelona prøvde å gå frem og tilbake i stua med henne inatt for å ikke vekke Babymelona mer enn vi allerede hadde gjort, slik at jeg kunne få sove noen timer, Men nei. Jeg måtte sitte med puppen på vift i hele natt. Trøtt.. Har fått 5 timer søvn siden hun kom inn til meg. :fnise: Men det er vel bare sånn det blir en periode nå. Utrolig dumt at Babymelona har ferie fra bhg, både for henne og for oss. :sukk:

I tillegg fortsetter mageproblemene mine, og jeg kan etter litt prøving si at det ser ut til å skyldes melk.

Skyt meg!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Håper innkjøringsfasen går fort over, og at Minstemelona blir snill og samarbeidsvillig når Babymelona sover.

Og problemer med magen pga melk vet jeg om. Eneste som har hjulpet meg er å holde meg unna melkeprodukter. :klem: Håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Håper minstemelonen finner ut at man skal sove om natten.

Kjipt med melken :kose: , men det går helt fint an å ha det flott uten melk også :Nikke: Ja klart jeg savner yoghurten en gang i blant, men bare tanken på mere magevondter enn jeg allerede har stopper meg i tide. Her går det i Naturli´rismelk og oatly-havremelk med sjokoladesmak :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...