Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Tja.. Vet ikke helt hva jeg skal tro nå. Det roet seg betydelig, og så kom det tilbake litt, men nå har det vært rolig i en halvtime. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Spennende.. Og litt slitsomt.

For det er ikke mye nytt. Det går i det samme fortsatt. Perioder med vondt og perioder uten problemer. Pappamelona går bare rundt og innbiller seg at jeg skal ''ødelegge'' VM-finalen for han. :ler: Jaja.. Om det fortsetter slik så har jeg troa på en slitsom natt og fødsel i løpet av morgendagen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA skjønner dere.. 2130 fikk jeg rygg- og magesmerter som varte ca 45 sek. Ti minutter senere kom samme. Og ti minutter etter det igjen. Så gikk det 15 minutter. Nå tenkte jeg å jobbe meg gjennom neste og så ringe føden og høre hva de synes! :) Det er ikke drepende vondt enda, men pga min diagnose sa jordmor at jeg skulle ringe tidlig når det skjedde noe, for en sjekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper det er i gang nå da, så kanskje dere får møte minsten i løpet av natten eller morgendagen :rødme: Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg bor kun 10 minutter fra sykehuset og ikke har hatt problemer med sykdommen min dette svangerskapet, sa de at jeg bare kunne legge meg ned og prøve og slappe av. :) De siste 20 minuttene har jeg heller ikke merket noe mer, så da blir det vel enda mer venting. Håper kroppen bruker natta til hjelp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende det var her da :hoppe:

Lykke til hvis det skulle skje noe mer før jeg kommer innom neste gang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av det merkeligste.. Noen med samme erfaring?? :

Jeg hadde jevnlige smerter i pluss/minus en time igår kveld, og fikk beskjed av jordmor om 2 legge meg og prøve og slappe av. Det gjorde jeg, og jeg har ikke sovet så godt på lenge! :klø: Det skjedde ikke noe mer. Hatt 2 stk nå i morgentimene bare... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Kanskje det er håp for ikveld eller morgendagen da. :hoppe: Merker ikke noen andre smerter enn hodespinning i bekkenet nå.. Og kynnere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av bhg-tantene sa hun har opplevd det samme.. Liksom-veer. Men så plutselig kom skikkelige veer og så husket hun hva det gikk i.. ;) Men liksomveene holdt på en uke. :sukk:

Håper jeg er en mellomting. Termin imorgen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særdeles merkelig ja.. Litt sånn: :snurt:;)

Men om 2 uker har jeg henne hos meg. Uansett hvor mange falske alarmer jeg måtte ha i mellomtiden. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

skjønner du er litt :snurt: , tullete kropp som bare gir deg falske forhåpninger :kjefte:

Håper minimelonen kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper og håper på forandring! Nå sitter jeg her igjen. Med 15 minutter mellom takene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har du bare ett døgn på deg før jeg tar ferie ;) håper jeg våkner til en melding i morgen.

Lykke til i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Tullekroppen som driver på og leker lurifaks. :klem:

Men tenk! Snart er hun ute, og det var verdt all ventingen. :hjerte:

Edit: Skriveleif..

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av bhg-tantene sa hun har opplevd det samme.. Liksom-veer. Men så plutselig kom skikkelige veer og så husket hun hva det gikk i.. ;) Men liksomveene holdt på en uke. :sukk:

Håper jeg er en mellomting. Termin imorgen! :strix:

Åh! Nå fikk jeg litt flashback her. Slik hadde jeg det også i ukesvis før fødsel. Modningsrier/maserier. Slitsomt, nervepirrende og irriterende, men de klargjør jo kroppen til fødsel. Jeg tror nok du er ganske så klar for fødsel hvert sekund jeg=)

*Følge meg i spenning* =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...