Anamelona Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #1581 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva har skjedd med KG? :klø: Jeje... Du er nå helt fantastisk da Anamelona Gleder meg vilt til å følge de nye prøveriene dine (om det er på en liten baby, eller og få med mannen på en liten en ) Det er vel også en ide da, en prøverdagbok for å prøve å få gjennomslag hos mannen! Sånn skal det bli! Håpar me kan bli prøvarar igjen samtidig då. --------------------------------- Da er dette herved en prøverdagbok - jeg prøver å få mannen med på notene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 1. oktober 2009 #1582 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da er dette herved en prøverdagbok - jeg prøver å få mannen med på notene! Tusen takk Gleder meg til fortsettelsen Mannen hjemme nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. oktober 2009 #1583 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bitt av babybasillen nå, Anamelona? Jeg blir så glad hver gang jeg ser avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #1584 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Tusen takk Gleder meg til fortsettelsen Mannen hjemme nå eller? Han kommer hjem om akkurat en uke! Vi gleder oss masse! Bitt av babybasillen nå, Anamelona? Jeg blir så glad hver gang jeg ser avataren din Har så lyst å føde igjen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Tenker på fødselen titt og ofte. Og savner alt ved gravidititen. Dette med å gå til jordmor, ultralyder osv.. Ikke all sjuka mi da. Huff.. Og nyfødt-perioden kunne jeg godt vært foruten.. Hvis jeg fødte en baby som mentalt var 4mnd+ hadde det vært det beste! bevisst, kosete, ler og smiler. Og kan spise vanlig mat, IKKE MINST! Avataren min ja.. Hehe.. Lurer på å bytte den ut med et sånt detaljbilde av Babymelona... Men denne er jo så søt! Endret 1. oktober 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. oktober 2009 #1585 Del Skrevet 1. oktober 2009 Så moro at dere skal prøve på ny bebis! Savner prøving og graviditet og alt det der allerede jeg. Men barseltiden er så grusom at det holder den slags innfall langt vekk et par år til... Stemmer også for at man skal få ferdige 4mnd+ babyer! Men selvfølgelig i nyfødt str da Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #1586 Del Skrevet 1. oktober 2009 Så moro at dere skal prøve på ny bebis! Savner prøving og graviditet og alt det der allerede jeg. Men barseltiden er så grusom at det holder den slags innfall langt vekk et par år til... Stemmer også for at man skal få ferdige 4mnd+ babyer! Men selvfølgelig i nyfødt str da Lykke til! VI skal ikke prøve.. Foreløpig er det bare jeg som prøver! Men jeg skal virkelig få han med på det altså! Barseltiden er virkelig grusom ja. Vi har vært litt uheldige med barna våre der. Skikkelig barsel-verstinger! Men de, hvertfall min, er en drøm nå! :rødme: 4mnd-babyene våre skal være toppen 53 cm lang, maks 4,2kg tunge og ha utviklingen til en på 4 mnd! Og så skal de ha babylukt helt til de er 6 mnd, minst! Sukk, hvorfor kan det ikke bare være sånn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. oktober 2009 #1587 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvor kaldt er det der du bor nå, Anamelona? Prøver å planlegge hvor mye klær jeg må pakke med meg ser du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #1588 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvor kaldt er det der du bor nå, Anamelona? Prøver å planlegge hvor mye klær jeg må pakke med meg ser du Akkurat nå?? 3,4!!!! Det sluddet tilogmed istad! Brøytestikkene er på plass! :dåne: Hadde tenkt meg en tur til nabobyen (der oppe) i helga, men kommer ikke over fjellet... Da må jeg vel ha piggdekk! Pakk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. oktober 2009 #1589 Del Skrevet 1. oktober 2009 ...f**n, jeg som ikke har fått kjøpt meg tjukk cardigan enda. Jeg kommer jo til å fryse bort! Jaja, sånt skjer. Jeg vet jo egentlig hva jeg går til. Idag har jeg kjøpt gummistøvler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #1590 Del Skrevet 2. oktober 2009 ...f**n, jeg som ikke har fått kjøpt meg tjukk cardigan enda. Jeg kommer jo til å fryse bort! Jaja, sånt skjer. Jeg vet jo egentlig hva jeg går til. Idag har jeg kjøpt gummistøvler Litt rart egentlig, for temperaturen pleier jo å ligge på 10 grader året rundt. Sånn ish... Kjølige somre og milde vintre.. Du får kjøpe deg cardigan der du skal da! Artig måte å skriver sommer og vinter på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #1591 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er forferdelig å se slikt. For de som ikke har sett denne, så er dette en en video som får folk til å få opp øynene for hva som skjer her i denne gale verden. Baby Brianna ble slått, misbrukt, klort og kvalt til døde! MEGET sterke bilder av ei død, men nydelig, lita jente. (Ikke noe blod, men forferdelige bilder allikevel) For de som klarer å se.... Uff, jeg skammer meg iblant over å være samme rase som de som har gjort dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. oktober 2009 #1592 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er forferdelig å se slikt. For de som ikke har sett denne, så er dette en en video som får folk til å få opp øynene for hva som skjer her i denne gale verden. Baby Brianna ble slått, misbrukt, klort og kvalt til døde! MEGET sterke bilder av ei død, men nydelig, lita jente. (Ikke noe blod, men forferdelige bilder allikevel) For de som klarer å se.... Uff, jeg skammer meg iblant over å være samme rase som de som har gjort dette..... Å FY F... !!!!!! :kjempesinna: Jeg blir så lei meg og rasende på samme tidspunkt... Stakkars liten jente :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #1593 Del Skrevet 2. oktober 2009 Å FY F... !!!!!! :kjempesinna: Jeg blir så lei meg og rasende på samme tidspunkt... Stakkars liten jente :( Jeg kan ikke fatte og begripe hva enkelte mennesker tenker med?? Det er jo igrunn latterlig at den menneskelige hjerne er istand til å utføre noe så sykt. Et kjapt drap er en ting, men rett og slett misbruk, pining og vold mot et spedbarn; det er totalt utenfor min forståelse! Hadde det vært opp til meg hadde disse (sånne mennesker generelt) fått dødsstraff uten rettergang. Det finnes grenser for hva skattebetalere skal bruke pengene sine på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. oktober 2009 #1594 Del Skrevet 2. oktober 2009 Uff, sånt er så grusomt. Men jeg klarer ikke og se sånne ting. Er kanskje og skjule seg bak, men alt som gjelder mishandling av barn holder jeg meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #1595 Del Skrevet 2. oktober 2009 Uff, sånt er så grusomt. Men jeg klarer ikke og se sånne ting. Er kanskje og skjule seg bak, men alt som gjelder mishandling av barn holder jeg meg unna. Helt forståelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #1596 Del Skrevet 2. oktober 2009 Eeh.. Har Jon og Kate fra Jon&Kate + 8 gått fra hverandre?? :klø: Nytt for meg.. Jau, da blir livet sikkert enkelt for Kate som har hovedomsorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. oktober 2009 #1597 Del Skrevet 2. oktober 2009 Huff, klikka meg ikke inn på den linken der; har ikke lyst til å sitte og grine resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #1598 Del Skrevet 2. oktober 2009 Huff, klikka meg ikke inn på den linken der; har ikke lyst til å sitte og grine resten av kvelden Det hadde du gjort om du så den ja, om du er litt lett påvirkelig. Jeg skjønner liksom ikke hva som gjør så det første slaget/misbruket/kveletaket kommer. det må da ringe noen varselbjeller oppi hodet?? :klø: I og med at det var deres eget barn så må det jo IHVERTFALL ringe bjeller når man utfører slike syke ting. Med mindre ungen har en hindring som gjør at den ikke merker smerte, så er det sjelden noe problem å høre eller se at et barn har det vondt! Nei, enkelte mennesker har ikke livets rett! De kommer ikke til Himmelen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. oktober 2009 #1599 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er litt lettpåvirkelig sånn ja Du hadde en annen link en gang for et par mnd siden om noen unger som ble mishandla som jeg var dum nok til å gå inn på Grusomme mennesker, har ikke ord for sånt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #1600 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er litt lettpåvirkelig sånn ja Du hadde en annen link en gang for et par mnd siden om noen unger som ble mishandla som jeg var dum nok til å gå inn på Grusomme mennesker, har ikke ord for sånt jeg Baby P ja... :cry: Stakkar UTROLIG skjønne gutten! Nei, huff, alt mennesker kan få seg til å gjøre.. Det er jo en sak i England nå, med en barnehagetante som har tilstått 30 overgrep. Voldtekt med gjenstander. Barn fra 12-18 mnd. Foreldrene til alle barna, det var visst mange, vet ikke om deres egne barn er utsatt for overgrep. Hvor sykt er ikke dette? Lurer på om det er lurt å sette flere barn til denne syke kloden jeg? Kanskje jeg har mer enn ok med å verne min lille elskede mot syke mennesker? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå