Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Det ER Cæsar! :hoppe:

Men det er reprise. Kanskje de sender siste uka av forrige sesong før nye sesongen starter neste uke?? :klø:

Samme for meg! Cæsar!! :hoppe:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babymelona er et halvt år i dag! :blomst:

Stooore babymelona. Var på tide å innse at Anamelona har fått en mini nå ja. :fnise:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babymelona er et halvt år i dag! :blomst:

Stooore babymelona. Var på tide å innse at Anamelona har fått en mini nå ja. :fnise:

Ha en fin dag!

:plystre:

Ja, nå begynner hun virkelig å bli stor! :jepp:

Sippeguri ;):fnise:

Gratulere så mye med 6-måneders dag som mamma ;) Og en liten gratulasjon til vesla også da :ler:

Takktakk! :) Hilser fra Babymelona! ;)

:ler:

Jeg skjønner ikke helt hva som går av meg. Har alrdi vært sippete og en sånn person som blir rørt av bryllup, romantiske filmer. (*spy* forresten...hater romantikk-klisjèfilmer) Men etter jeg ble mamma kommer tårene ekstremt fort, klump i halsen osv. Og det har faktisk blitt verre i sommer! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til onsdag. Babymelona'n min skal få to sprøyet. :( Jeg får så vondt av henne der hun sitter og smiler og ler, og så kommer den forferdelige helsesøstra og volder jenta mi smerte. :sukk:

Jeg har bare sett henne skrike av smerte to ganger, den ene var forrige gang hun fikk sprøyte og en gang da hun lå på magen og kikket opp og smalt nesen i gulvet. Kjipern.

Hun holder leker over seg og smeller de nes i ansiktet, men da ser hun bare rart på den uten å surmule i det hele tatt. Tåler vel litt da.. :vetikke: Men det er vel greit nok om det er tilfelle!

Sprøytene er uansett lite populære! :(

..og jeg har alvorlige murringer i magen. Typisk noen-dager-før-TR murringer. Det har jeg ikke hatt på leeeenge! Plagsomt!

Dagens klaging!

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig så fort rørt du blir om dagen da :ler:

Gratulerer til Babymelona som er et halvt år !!! :danser: Tiden går så fort !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er veldig så fort rørt du blir om dagen da :ler:

Gratulerer til Babymelona som er et halvt år !!! :danser: Tiden går så fort !!

Ja, jeg får jobbe litt med saken! :sjenert: Kan ikke gå rundt og reagere sånn hele tiden! :ler: Vet ikke helt årsaken, så jeg vet ikke hva jeg skal ta tak i... Men det hjelper jo ikke å lese om folk som føder, blir gravide, skal på ultralyd og se etterlengtet spire osv (!)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grue seg... :redd:

Men men. Smerter etter sprøyta går fort over for henne iallefall! Litt kjipt at når en er over, så setter de jaggu en til! :kjefte: Dårlig gjort mot babyen min!

Jaja.. Noen som har lyst å passe Babymelona mens jeg svømmer litt imorgen?? :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men. Smerter etter sprøyta går fort over for henne iallefall! Litt kjipt at når en er over, så setter de jaggu en til! :kjefte: Dårlig gjort mot babyen min!

Jaja.. Noen som har lyst å passe Babymelona mens jeg svømmer litt imorgen?? :sjenert::fnise:

JEg kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og oppdaterer meg. Grattis med halvtårsdagen til Babymelona, tenk at jenta di har blitt så stor :hoppe: Håper det gikk bra å få sprøyter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og oppdaterer meg. Grattis med halvtårsdagen til Babymelona, tenk at jenta di har blitt så stor :hoppe: Håper det gikk bra å få sprøyter :klem:

hei!! :hallo:

Tusen takk for gratulasjoner, og for at du tar deg tid til dagboka mi innimellom slagene! ;)

Joda, sprøytene gikk så som så. Først var det legekontroll, med alle slags undersøkelser av øre, øyne, hals, hjerte, hofter og reflekser. Etter det var det inn til helsesøster.

Forrige gang ble det litt syt av den første sprøyta, men den andre gikk greit. Den første er visst verst. Dennegangen ble det hyl på den første, og vræl på den andre. :( Jeg får så vondt av henne. Hun smilte og lo, og så blir hun belønnet med dette?? :sur:

Til vårt forsvar er det jo for at hun ikke skal bli syk da. Og hun smilte og lo 5 minutter senere, før hun fikk melkeflaske og sovnet hengende over skulderen min. :fnise: (Vi prøvde på en rap, men hun falt sammen - utmattet)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn at jentene våre er blitt e halvt år allerede :hakeslepp:

:dåne:

Sykt... Tiden går altfor fort altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får jobbe litt med saken! :sjenert: Kan ikke gå rundt og reagere sånn hele tiden! :ler: Vet ikke helt årsaken, så jeg vet ikke hva jeg skal ta tak i... Men det hjelper jo ikke å lese om folk som føder, blir gravide, skal på ultralyd og se etterlengtet spire osv (!)

:klemmer:

;) he he

Jeg skulle gjerne ha passet prinsessen din Anamelona :jepp: Men det hadde blitt en laaaaaang tur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha passet prinsessen din Anamelona :jepp: Men det hadde blitt en laaaaaang tur :fnise:

ja, det le ingen bading. :( Men det gjør ingenting. Om en uke er det babysvømming! :hoppe: Og så kan jeg dra og trene-svømme mens Pappamelona passer henne! :jepp:

Kjøpte klippekort i august ifjor, 20 klipp, skulle bli sprek og fin til fødselen. :roll: Jadda..

Har 19 klipp igjen! :fnise:

(Til mitt forsvar spydde jeg, fikk ikke kjøre bil pga omlegging av medisiner, så da turte jeg ikke være i vann heller, så ble sykdommen forverret, og så til slutt ble jeg bare for feit til å tørre å vralte rundt i bikini. Selv om magen stod for mye av det feite... Men vi snakker FEIT altså.. Jeg svellet ut. :redd: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn. Nå har jeg gjort oversikten og ilnkene på side 1 litt enklere!

Greit når jeg skal se tilbake på tiden som har gått! :rødme:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det le ingen bading. :( Men det gjør ingenting. Om en uke er det babysvømming! :hoppe: Og så kan jeg dra og trene-svømme mens Pappamelona passer henne! :jepp:

Kjøpte klippekort i august ifjor, 20 klipp, skulle bli sprek og fin til fødselen. :roll: Jadda..

Har 19 klipp igjen! :fnise:

(Til mitt forsvar spydde jeg, fikk ikke kjøre bil pga omlegging av medisiner, så da turte jeg ikke være i vann heller, så ble sykdommen forverret, og så til slutt ble jeg bare for feit til å tørre å vralte rundt i bikini. Selv om magen stod for mye av det feite... Men vi snakker FEIT altså.. Jeg svellet ut. :redd: )

:ler: Jaja, men man har jo lov å bli litt tjukk mot slutten vel ! Jeg lurer på hvordan jeg kommer til å se ut :klø: Om jeg blir lik som sist gang eller ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jaja, men man har jo lov å bli litt tjukk mot slutten vel ! Jeg lurer på hvordan jeg kommer til å se ut :klø: Om jeg blir lik som sist gang eller ..

Det varierer vel kanskje. Har vel i noen tilfeller noe med kjønnet på babyen å gjøre også? :klø:

Uansett har du litt å gå på. ;) Du er tynn og fin! :ler:

Gratulerer med ei større babymelon! Er ho virkelig eit halvt år allerede? :dåne:

:Nikke: Det går virkelig fort altså...... Mindre enn en uke til babysvømming! :hoppe:

..og neste lørdag skal vi (i mangel på sosiale sammenkomster) arrangere halvtårsbursdag! :jepp: Kaker, muffins og brus! Må jo prøve noen av kjolene hun har fått.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...