Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FY meg... Jeg er ikke særlig flink til å komme innom å besøke deg Anamelona :rodme:

Jeg ble så glad i meg jeg, når jeg har lest her inne nå...

Her er det Stor fin :gravid: mage, julefest, gravidstrømpebukser, julestemning i fleng og lille babymelona selfølgelig :rødme:

Jeg skal sjerpe meg !!!!! tenk at du om et par mnd blir mamma !!!! :rødme:

:klemmer:

........................................

Hva ???? Har Tussi fått to blå ????

*løper alt jeg kan inn til Tussi *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY meg... Jeg er ikke særlig flink til å komme innom å besøke deg Anamelona :rodme:

Jeg ble så glad i meg jeg, når jeg har lest her inne nå...

Her er det Stor fin :gravid: mage, julefest, gravidstrømpebukser, julestemning i fleng og lille babymelona selfølgelig :rødme:

Jeg skal sjerpe meg !!!!! tenk at du om et par mnd blir mamma !!!! :rødme:

:klemmer:

........................................

Hva ???? Har Tussi fått to blå ????

*løper alt jeg kan inn til Tussi *

TUSSI HAR FÅTT TO BLÅ JA!!! :hoppe:

Det går så bra så at du bare er innom en gang iblant. :fnise: Virker jo som du har nok å gjøre, og det er jo hyggelig når du først titter innom! :jepp:

Ja her går det i det meste... Fra jul, til kulemage, vond rygg (begynner nå :sjenert: ) og Pappamelonas hjemkomst om ikke altfor lenge. :strix:

Skal prøve å få tatt uke 30-bilde av magen også, og se om jeg ikke får lagt det inn før jeg forsvinner i jula.

Not to worry, jeg titter nok innom KG, men ikke fullt så masse som nå. :lur:

:klemmer: på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og ja.. Om noen få måneder er jeg mamma. :hakeslepp:

:dåne:

Men: :hjerter_rundt: Jeg gleder meg sånn til å se henne... :hjerter_rundt:

Åhhhhhhhh tenk at det bare er en liten stund til :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhh tenk at det bare er en liten stund til :strix:

Jeg kjenner henne godt når jeg legger hånda på magen og hun sparker fra..

Men tenk å få holde henne, se henne, kose med henne, og bare sitte og glo på henne mens hun sover.. For ikke å snakke om de herlige gryntelydene. :rødme:

Skrik og slikt kan jeg klare meg uten, men jeg er svak for små sukk, nys og gryntelyder... :hjerter_rundt:

Kan godt si jeg har begynt å glede meg stort nå ja!!

*utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg at du gleder deg ja :) På lørdag var jeg på kjøpesenteret og så verdens herligste lille jente på litt over året løpe omkring. Mamman hennes kom med

"kilehender" et stykke unna henne, da spredde den herligste latteren seg og jenta sprang mot moren :rødme: Gleder meg til jeg får oppleve noe slikt som det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at du gleder deg ja :) På lørdag var jeg på kjøpesenteret og så verdens herligste lille jente på litt over året løpe omkring. Mamman hennes kom med

"kilehender" et stykke unna henne, da spredde den herligste latteren seg og jenta sprang mot moren :rødme: Gleder meg til jeg får oppleve noe slikt som det ;)

Kan bli artig det ja... Intet negativt å si om guttebabyer, men jo mer jeg tenker på det, jo mer fornøyd blir jeg av tanken på at det er ei lita jente der inne. :rødme:

Hadde jo kanskje vært omvendt om det var gutt, men sånn føler jeg det iallefall nå... Jeg blir jo "alenemamma" i uker om gangen, så det er jo koselig med ei lita søtnos. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig Anamelona. Tenk at du snart blir mamma ;) Og jeg skal ha en liten en i magen når jeg skriver her at du har blitt mamma ;) Gleder meg :klemmer:

Satser på tidenes beste jul. Med våre små trygt plassert i magen. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner henne godt når jeg legger hånda på magen og hun sparker fra..

Men tenk å få holde henne, se henne, kose med henne, og bare sitte og glo på henne mens hun sover.. For ikke å snakke om de herlige gryntelydene. :rødme:

Skrik og slikt kan jeg klare meg uten, men jeg er svak for små sukk, nys og gryntelyder... :hjerter_rundt:

Kan godt si jeg har begynt å glede meg stort nå ja!!

*utålmodig*

Åh så godt jeg husker sparkene og forventningene til det å skulle få en liten baby=)

Bare gled deg masse! Det er unektelig slitsomt å bli mamma, men når de sover, ler og pludrer veier det opp for alt det slitsomme! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så godt jeg husker sparkene og forventningene til det å skulle få en liten baby=)

Bare gled deg masse! Det er unektelig slitsomt å bli mamma, men når de sover, ler og pludrer veier det opp for alt det slitsomme! hehe

Gruer meg litt til det slitsomme.. Ikke helt kurant for diagnosen min og perioder som "alenemamma" nå gubben er på sjøen, men.. :) Pytt pytt.. Får litt assistanse i de periodene tror jeg.. Alt er nok verdt det uansett, det tror jeg du har rett i. Får prøve å se hvordan hun EGENTLIG er. Om hun blir som jeg var da jeg var liten så kan jeg visst se fram til et helvete. :dåne: Men jeg satser på at hun slekter litt på faren også, som var en mønster-baby. :fnise: En mellomting er ok...

Forventninger er herlig, og det er fint å ha henne på innsiden. Og jeg tror nok jeg kommer nok til å tenke mer enn en gang at "jeg skulle ønske jeg kunne stappe henne inn igjen, bare en liten time.." :) Men jeg skal overleve altså. Jeg får prøve å leve på de små positive tingen, som pludring, soving, osv.

Ønske-babyer er VELDIG velkomne, samme hva de skulle finne på. :rødme:

:klem: på Indo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Innom og tar en liten oppdatering... Bør ikke være borte herifra så lenge altså :fnise:

Må bare :danser: litt for Tussi!!!

Hipp hurra for to blå idag!!! :strix:

:gravid: Tussi... Endelig! :rødme:

HVA! *løper inn i Tussi sin dagbok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...