Gjest Kasøblå Skrevet 18. august 2008 #21 Skrevet 18. august 2008 (endret) - Endret 6. desember 2013 av Kasøblå
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #22 Skrevet 18. august 2008 Høye damer er som oftest de fllotteste med klær på. Eller rettere sagt, klær tar seg som oftest bedre ut på høye damer. Men uten klær synes jeg lave damer soleklart er penest. Høye damer blir for uproporsjonerte. Sånne grove lange tær for eksempel, kan være riktig ekle.
RedFox81 Skrevet 18. august 2008 #23 Skrevet 18. august 2008 Jeg synes høye jenter er flotte. Men selv er jeg ikke en-seksti engang.. jente her..
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #24 Skrevet 19. august 2008 Høye damer er som oftest de fllotteste med klær på. Eller rettere sagt, klær tar seg som oftest bedre ut på høye damer. Men uten klær synes jeg lave damer soleklart er penest. Høye damer blir for uproporsjonerte. Sånne grove lange tær for eksempel, kan være riktig ekle. Det er jo ikke høyden som avgjør om noen er uproposjonerte eller ei hadde ei dame på 180 cm hatt små tær og føtter, da hadde hun nok vært noe uproporsjonert
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 19. august 2008 #25 Skrevet 19. august 2008 Dama mi er 155. Jeg har likt lave jenter siden jeg starta å titte på jenter. Høye jenter er også pene, men det er noe med de lavere som tiltrekker meg mest. Men det kommer annpå hva man gjør ut av det. Det må passe til resten av jenta! Og ja, små jenter har f.eks små føtter og hender! Utrolig feminimt og tiltrekkende
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #26 Skrevet 19. august 2008 Det er jo ikke høyden som avgjør om noen er uproposjonerte eller ei hadde ei dame på 180 cm hatt små tær og føtter, da hadde hun nok vært noe uproporsjonert Du har rett. Mea culpa. Jeg blandet to ting. For det første har høye oftere andre proporsjoner enn lave. Men dersom de har samme proporsjoner som lave, kan endel ting bli skremmende store,
Gjest Chrizzy Skrevet 19. august 2008 #27 Skrevet 19. august 2008 Jeg lurer på hva du egentlig lurer på siden du skriver dette her?
Gjest Chrizzy Skrevet 19. august 2008 #28 Skrevet 19. august 2008 eg er 173 og jeg liker at en partner er høyere en meg. Jeg er sikkert veldig usikker på min femininitet egentlig...
Gjest "gjest" Skrevet 19. august 2008 #29 Skrevet 19. august 2008 Jeg tror høye jenter er lik så attraktiv for fyrer som vi mindre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå