Gå til innhold

Er høye jenter mindre attraktive?

Fremhevede innlegg

Gjest Kasøblå
Skrevet (endret)

-

Endret av Kasøblå
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høye damer er som oftest de fllotteste med klær på. Eller rettere sagt, klær tar seg som oftest bedre ut på høye damer.

Men uten klær synes jeg lave damer soleklart er penest. Høye damer blir for uproporsjonerte. Sånne grove lange tær for eksempel, kan være riktig ekle.

Skrevet

Jeg synes høye jenter er flotte. Men selv er jeg ikke en-seksti engang.. :hoho: jente her..

Skrevet
Høye damer er som oftest de fllotteste med klær på. Eller rettere sagt, klær tar seg som oftest bedre ut på høye damer.

Men uten klær synes jeg lave damer soleklart er penest. Høye damer blir for uproporsjonerte. Sånne grove lange tær for eksempel, kan være riktig ekle.

Det er jo ikke høyden som avgjør om noen er uproposjonerte eller ei :) hadde ei dame på 180 cm hatt små tær og føtter, da hadde hun nok vært noe uproporsjonert :)

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Dama mi er 155. Jeg har likt lave jenter siden jeg starta å titte på jenter. Høye jenter er også pene, men det er noe med de lavere som tiltrekker meg mest.

Men det kommer annpå hva man gjør ut av det. Det må passe til resten av jenta!

Og ja, små jenter har f.eks små føtter og hender! Utrolig feminimt og tiltrekkende

Skrevet
Det er jo ikke høyden som avgjør om noen er uproposjonerte eller ei :) hadde ei dame på 180 cm hatt små tær og føtter, da hadde hun nok vært noe uproporsjonert :)

Du har rett. Mea culpa.

Jeg blandet to ting. For det første har høye oftere andre proporsjoner enn lave. Men dersom de har samme proporsjoner som lave, kan endel ting bli skremmende store,

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg lurer på hva du egentlig lurer på siden du skriver dette her? :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

eg er 173 og jeg liker at en partner er høyere en meg. Jeg er sikkert veldig usikker på min femininitet egentlig... :tristbla:

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg tror høye jenter er lik så attraktiv for fyrer som vi mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...