Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har akkurat vært hos legen og fått diagnosen magekatarr. Jeg venter nå på å ta gastroskopi slik at de kan finne ut mer.

Legen sa at det var en del enkle råd angående kosthold som jeg skulle følge og de er det samme som for magesår. Altså ikke sterk og fet mat, ikke alkohol osv osv. I tillegg sa hun at det fantes en del kjerringråd mot magekatarr som jeg kanskje kunne prøve mens jeg ventet på videre undersøkelser. Hun nevnte kamille te og noe med kål, men jeg husker ikke helt hva det var snakk om.

Er det noen som har hørt noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg har akkurat vært hos legen og fått diagnosen magekatarr. Jeg venter nå på å ta gastroskopi slik at de kan finne ut mer.

Legen sa at det var en del enkle råd angående kosthold som jeg skulle følge og de er det samme som for magesår. Altså ikke sterk og fet mat, ikke alkohol osv osv. I tillegg sa hun at det fantes en del kjerringråd mot magekatarr som jeg kanskje kunne prøve mens jeg ventet på videre undersøkelser. Hun nevnte kamille te og noe med kål, men jeg husker ikke helt hva det var snakk om.

Er det noen som har hørt noe om det?

Ja, det stemmer, det har noe med kål å gjøre :-)

Jeg fant kjærringråd mot magekatarr.

Skrevet

Takk for det, dette må jeg prøve :)

Skrevet

1 teskje natron i et glass vann. Prøv det. Jeg fikk det rådet av min lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...