Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg skal begynne å studere for andre gang!!! Gleder meg voldsomt,men så tenker jeg hva er det jeg holder på med?? Jeg er 33 år, grei jobb og har allerede gått tre år på høyskole, Personalledelse. Men jeg føler jeg ikke er helt i mitt rette element. Derfor skal jeg begynne på noe helt annet. Er jeg gal? Skal jeg pådra meg enda mer gjeld? Har jeg kommet i "panikk alderen"? - er det helt normalt? Tenker mye på at det var vel ikke helt slik jeg tenkte livet mitt skulle være. Derfor har jeg tenkt å begynne på nytt. Er jeg gal, eller er det normalt? Er det noen som har lyst å kommentere meg? Hadde satt pris på alle type svar.
Gjest Studentgjesten Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg er i eksakt samme situasjon, 33 år, grei jobb, har studert 4 år tidligere, og skal nå hive meg på 3 nye år med noe helt annet!!! Galskap!! :-D Men gleder meg veldig jeg også! Har jo over 30 år igjen i arbeidslivet, og må gjøre noe jeg trives med! Hva skal du studere?
Tusseline Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Dette går så fint så. Du er tøff! Lykke til!
Mamma1 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Hei, du er nok ikke alene nei. Jeg er 31 år og pegynner på skolen igjen. Har 4,5 år på høyskole fra før, men vil så gjerne ha masteren min. Det blir på deltid så det vil ta meg fire år.. Helt simmsykt, men så gøy da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå