Gå til innhold

Pc som henger seg opp!


Gjest Oppgitt

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt

Okey, jeg har altså en pc som har begynt å henge seg opp noen ganger. Bruker Windows vista, og ofte så får jeg ikke åpnet eller lukket porter, eller brukt musa, pc`en bare "jobber" i det uendelige.

Jeg har prøvd i sikkermodus med nettverksstøtte og det funker helt fint. Ergo så er det ikke noe i veien med standardinnstillingene. Fikk råd om systemoppretning, og det ser ut til å hjelpe litt men så henger den seg opp igjen. Jeg har ikke lastet ned noen programmer i det siste utenom oppdateringer av sikkerhetsgreier. Og jeg har ikke gått over lagringskapasiteten heller.

Noen som vet noe om dette? Pc`en er 1 år gammel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket for virus og adware? (Pass på at programmene dine er oppdatert før du kjører sjekk)

Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du og skru av automatisk indeksering. Skriv services.msc i søkefeltet på startmenyen -> klikk for å åpne -> naviger ned til windows search og stopp tjenesten dersom den ikke allerede er skrudd av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppgitt
Har du sjekket for virus og adware? (Pass på at programmene dine er oppdatert før du kjører sjekk)

Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du og skru av automatisk indeksering. Skriv services.msc i søkefeltet på startmenyen -> klikk for å åpne -> naviger ned til windows search og stopp tjenesten dersom den ikke allerede er skrudd av.

Nei har ikke sjekket for det, men tenkte at med oppdaterte virusprog så burde jeg vel ikke få virus? (mulig jeg er litt naiv) bruker bullguard, vet ikke hvor bra de er...Skal prøve det andre forslaget ditt jeg...

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...