smil Skrevet 12. april 2002 Forfatter #21 Del Skrevet 12. april 2002 *Tar kaken ut av sekken og finner frem kakespade, asjetter og skjeer* Værsågod. Ta så mye kake dere vil. Den er veldig god. Smaker ekstra godt sammen med pæreiste. Jeg kooooser meg! Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 12. april 2002 #22 Del Skrevet 12. april 2002 ja såååå deilig vi har det no er glad jeg hang meg på sykkelturen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 12. april 2002 Forfatter #23 Del Skrevet 12. april 2002 Fint at dere ble med. Liker mye bedre å sykle (og sole meg) når jeg har selskap av andre. Kan jeg få låne litt solkrem forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 12. april 2002 #24 Del Skrevet 12. april 2002 hmmm vet ikke hvor Lillestinemor ble av.... Hun glemmte vist solkeremen sin.... Gjør sikkert ikke noe om du låner den 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 12. april 2002 Forfatter #25 Del Skrevet 12. april 2002 Takk skal du ha. Tror jeg må sykle tilbake snart. Må hjem til englebarnet mitt. Tror hun synes det er på tide at jeg kommer hjem og leker litt med henne. Skal du hjem snart? I så fall kan vi slå følge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 12. april 2002 #26 Del Skrevet 12. april 2002 *kommer susende i full fart* Er jeg for sen nå?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 12. april 2002 Forfatter #27 Del Skrevet 12. april 2002 Det var litt i seneste laget, ja... Men jeg kan sikkert bli i noen minutter til. Koselig at du kom. Vil du ha sjokoladekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 12. april 2002 #28 Del Skrevet 12. april 2002 Å, ja takk! *klemmer konditorengelen vår*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 12. april 2002 #29 Del Skrevet 12. april 2002 ja jeg tenkte meg hemm til engelen min jeg oxo.... Hun vil ut å leke i engleparken snart Slår gjerne følge med deg hjemm over 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 12. april 2002 #30 Del Skrevet 12. april 2002 Greit det vet du! Englebarna må også få sin oppmerksomhet! *hiver seg på sykkelen og setter kursen mot bassenget sammen med smil*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 12. april 2002 Forfatter #31 Del Skrevet 12. april 2002 Ja, da sykler vi hjemmover da. Synd at du kom så sent Lily, men koselig å treffe deg likevel. Vil du slå følge hjem, eller vil du sitte å kose deg i sola litt til. Bare forsyn deg med sjokoladekake. Du kan sikkert få pæreiste av Lottemor også. Takk for klemmen forresten! Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 12. april 2002 #32 Del Skrevet 12. april 2002 Takk for turen.... Kjemmpe kozelig må ta og gjenntaden en gang og håpe på at det er flere som blir med klemmer fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 12. april 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 12. april 2002 Ja, takk for turen! Jeg hadde det kjempefint. Må ikke bli for lenge til neste gang. Klem Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 12. april 2002 #34 Del Skrevet 12. april 2002 Fikk ikke være med!!! Sånn går det når man ikke har fått frem sykkelen ennå. Sjefmeienerengelen Flo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. april 2002 #35 Del Skrevet 12. april 2002 Vi zykler znart igjen vi Flo!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 12. april 2002 #36 Del Skrevet 12. april 2002 Jepp jepp det må vi og kansje vi burde skaffet oss en gaid neste gang og en turleder.... Kan jo annskaffe oss en sånn lekker bisk i fra et treningstudio som kan sykkle fremst og lokke oss av gåre...hehe... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. april 2002 #37 Del Skrevet 12. april 2002 Ja en gaid er ikke så dumt Lottemor, vi plundret jo med veien sist.... Men vi fant jo fram da (tilslutt) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 12. april 2002 #38 Del Skrevet 12. april 2002 Var en fin tur.... Er godt å rømme fra virkeligheten av og til... Så når det er sånne flotte oppmuntrende Med engler så kan mann neppe klage Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. april 2002 #39 Del Skrevet 12. april 2002 JA det var en kjempefin tur!! gleder meg til nezte 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 13. april 2002 #40 Del Skrevet 13. april 2002 zukler meg en tur, i gulleplezkogen nå jeg.... hører fuglzang og en Værdame i det fjærne... hmmm....det var go gli, på zukkelen i dag, noen zom har zmurt kjedet????? zuzer i vei!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå