Gå til innhold

sykkeltur i epleskogen


smil

Anbefalte innlegg

Hei alle venner!

Noen som vil være med på sykkeltur til epleskogen? Tenkte å ta en tur i morgen, men vil gjerne ha selskap. Det er jo bare seks gullsykler da, så de som melder seg først får være med. Dersom mange vil være med, foreslår jeg at vi går til innkjøp av noen flere sykler, eller kanskje noen av englene kan lage sykler?

De som eventuelt ikke får plass i morgen kan jo komme til epleskogen til fots, eller med buss. Så kan vi drikke pærebrus sammen. icon_smile.gifJeg tar som vanlig med sjokoladekake.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Koselig at dere vil være med. Hva med i ettermiddag? Kanskje klokken fire. Hvis det passer for dere da.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en tur jeg nå. Det er bare å henge seg på. Ikke så mange meldte sin interesse. Kanskje det var et dårlig tidspunkt.

Smil icon_smile.gif *sykler til epleskogen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

hmmmm er ikke kjennt men jeg har god retningsans så vi skal nokk finne veien tibake.....

icon_lol.gif

er kjemmpe sliten kan vi ikke stoppe og ta oss en pærebrus å slappe va litt....?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

zitter meg på en ztooor ztein og zlapper av.... icon_smile.gif

Tar på zolbrillene det var nyyyyydelig vær ute i dag..... icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du begynner og bli rød jeg Lottemor, det er nok zoola icon_smile.gif *Zender over en zolkrem* Ja her var det kjempefint:) icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

huff ja det zvir litt.... icon_smile.gif

Det godt du passer på meg ellers hadde jeg sett ut som en nystekt gris..... icon_lol.gif

Har du lyst på litt pæreiste??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

zkal vi zykle videre eller skal vi zitte hær og zole ozz og ze om der kommer flere zykklende??

Var deilig å sitte i solen da icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det var virkelig godt å komme seg litt ut! Kan jeg også få litt pæreiste? Har sjokoladekaken i sekken. Men det frister kanskje ikke nå. Må kanskje hvile litt mer først. Koselig at dere ble med forresten.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...