Gå til innhold

Skal dere ha veske i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nødvendig? Tenker på sånn liten hvit sak, som passr til kjolen. Kommer kanskje ikke til å bære rundt på den tenker jeg, men samtidig er det jo kjekt i forhold til å ha lipgloss etc i den.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jepp, jeg skal ha :) Lipgloss, pudder, lommetørkle, røyk... Sånne ting som jeg synes er greit å ha med. Blir nok ikke å bære den rundt jeg heller, men synes det er veldig greit å ha...

Skrevet

Ja jeg skal ha med ei lita veske med paracet, lipgloss, samarin :fnise: og kleenex :gråte: legger den nok bare i nærheten av stolen min tenker jeg.. så får forloveren min dra rundt på den før vi skal på festen..

Skrevet

Jeg skal ikke ha veske, men overlater disse småtingene jeg skal ha med til forloveren min... Dermed må hun ha en litt større veske da, men synes dette var en grei løsning :) Vi gjorde det samme når hun giftet seg og jeg var forlover...

Skrevet

Jeg hadde en liten veske sydd i samme stoff og stil som kjolen

Skrevet

Jeg hadde en veske, ja, men jeg kunne fint klart meg uten.

Skrevet
Jeg hadde en veske, ja, men jeg kunne fint klart meg uten.

Slenger meg på denne. Hadde veske, men den sto "avglemt" på et bord hele kvelden.

Skrevet
Slenger meg på denne. Hadde veske, men den sto "avglemt" på et bord hele kvelden.

Det var det min gjorde også. Jeg hadde riktignok mobil, kleenex og leppestift oppi der, men det ble ikke brukt.

Skrevet

Jeg hadde veske som hørte til kjolen i samme mønster som den. Hadde mobil, Frisk og lipgloss i den. Ellers stod privatbilen vår utenfor lokalet med den vanlige veska mi inni, så om jeg hadde trengt noe mer så kunne jeg bare gått ut til bilen vår :)

Skrevet

Jeg skal ikke ha veske! Jeg bærer jo på buketten og holder min mann!! Hvor skal veska være da?? Jeg skal ha tingene mine i veska til min forlover.

Skrevet (endret)

Ja, tror nok jeg vil trenge veske på festen. Ser for meg at den kommer til å ligge på bordet mesteparten av tiden, men jeg må jo ha en plass å oppbevare lommetørkle og pudder / lipgloss / hårnåler / speil slik at jeg kan se håret bakfra på toalettet. Ser for meg at jeg kommer til å være livredd for at sløret/tiaraen el l løsner, er jo ikke vant til å gå med slikt...

Endret av angara
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke veske. Om jeg hadde hatt det, vet jeg ikke hvor jeg skulle hatt den. Brudebukett i en hånd, holde styr å slep og slør med de andre.....

Min forlover hadde veske med kleenex,lipgloss og pudder. Tror jeg fylte på med lipgloss en gang under heele brølløpen jeg. Tankene var på heelt andre ting, enn om lipglossen ikke var heelt perfekt :rødme:

Endret av øyenstikker
Skrevet

til dere som ikke visste hva dere skulle gjøre med veska når dere holdt buketter og mennene deres og slep og sånn: Man går da ikke rundt med buketten hele kvelden? (ikke mann og slep heller for den saks skyld). Jeg brukte buketten bare under vielsen og på fotograferingen. Og jeg hadde jo ikke veska med på noen av de tingene. Da lå både min og forlovers veske i bilen. Men senere på kvelden var det greit med veske syntes jeg, selv om jeg ikke gikk med den hele tiden :-)

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Jeg fikk forloveren min til å ha meg seg en veske med alle mine ting. Det blir veldig slitsomt å gå å bære på en veske hele dagen, da er det bedre at forloveren har den. Hun er som regel i nærheten hele tiden :)

Er det nødvendig? Tenker på sånn liten hvit sak, som passr til kjolen. Kommer kanskje ikke til å bære rundt på den tenker jeg, men samtidig er det jo kjekt i forhold til å ha lipgloss etc i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...