Gjest karool Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Ok jeg lurer på om flere her har opplevd lignende og om noen vet ellar har noen ideer om hva det kan være? Jeg har utsatt mensen i 5måneder nå med p-piller og jeg har aldri opplevd noe lignende, jeg har ikke noe særlig utflod av noe slags til vanlig. Jeg har hatt mye vondt i magen i det siste. Noen ganger har det kommet brune klompete utflod ut, noen ganger blodige. I den første perioden var det stort sett brunt nå er det mer og mer blodig. Det er siste pille dagen min idag så jeg får se hvordan det blir etter jeg lar mensen komme. Jeg lurer på om det kan være årsaken, at jeg har utsatt mensen for lenge? Takk på forhånd!
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg har ikke opplevd lignende, men hvis du har drevet å bare utsatt mensen ved hjelp av p-piller, så er jo mensen egentlig 'long overdue'. Siden du nå har bare tenkt å la den komme, tror jeg du vil gå tilbake til normalen igjen når den er ferdig.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Heisann! Jeg har lest på en helsenettside (lurer på om det var vg.no/helse eller dinside.no/helse) at med noen p-pille merker vil man kunne oppleve det du har opplevd nå om man utsetter mensen for lenge. Der sto det også at det ville opphøre om man lot være å ta pillene for å få en bortfallsblødning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå