Gå til innhold

"Vorter"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren min har noen små "vorter" på kroppen. Sånne som står ut. Han har nettopp fått en på innsiden av låret. Han har en under den ene armen også. Finnes det noen måte å få fjernet disse? Han synes selv at de er ekle. Har hørt at man kan binde en sytrå stramt rundt. Funker det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

Heisann!

Jeg hadde for noen år siden en føflekk som satt på en kjedelig plass på kroppen. Den var av utstående art. Jeg ville ikke gå til legen pga av plasseringen. Jeg tvinnet en sytråd stramt rundt, så stramt jeg klarte før det gjorde for vondt. Dette stoppet tydeligvis blodtilførselen til føflekken, for etter noen dager var den helt innskrumpet og 'tørr'. Jeg fant en ny tråd og strammet inn enda litt. Og etter noen dager en tredje tråd som jeg da kunne stramme helt til føflekken bare falt av. I ettertid forsvant alle merker etter føflekken og det har ikke kommet opp noen ny, så dette funket aldeles utmerket! =)

Gjest Nishiki
Skrevet

Jeg har gjort det samme en gang, men det var vondt og sikkert ikke å anbefale når jeg tenker etter. Men fikk ikke arr eller noe.

Skrevet

Sytråd funker, men min utvekst kom delvis tilbake etter noen måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...