Gå til innhold

Div je plutseli trur je må ha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærme sæi:bryllup: å je burde :sove: , men i stede sitt je opp å kjæm på en mange ting je SKU ha hatt til bryllupet.

bryllupsnerver ville kanskje noen ha sagt...

Av de je trøng e deriblandt: Såpebobler, gjerne i rktangulere glass, noen som vet kor je kan få det?

Stor paraply?, Kan jo bli regn...

:danser: en en liten soldans før je prøve å sove igjen.

god natt/god morgen'

:hjerte: , Ronjadatterdatter

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det nærme sæi:bryllup: å je burde :sove: , men i stede sitt je opp å kjæm på en mange ting je SKU ha hatt til bryllupet.

bryllupsnerver ville kanskje noen ha sagt...

Av de je trøng e deriblandt: Såpebobler, gjerne i rktangulere glass, noen som vet kor je kan få det?

Stor paraply?, Kan jo bli regn...

:danser: en en liten soldans før je prøve å sove igjen.

god natt/god morgen'

:hjerte: , Ronjadatterdatter

Hehe ja jeg har begynte å revurdere sløret mitt.. om jeg heller vil ha et langt et.... men jeg er bare 160 høy/lav... så vet ikke om det blir helt bra.. nå har jeg et i hoftelengde??? hva syns dere???

og jeg tenker litt penger også.... syns alt baller på seg voldsomt... men samtidig 1000 kr fra eller til nå er ikke så mye heller.... er bare meg som blir knipen når jeg ser kontoen tømmes ...

Skrevet

Kjenner til det der. Vi reiser nå på lørdag, så alt må nesten være i orden nå... Men har ikke laget bordkort, fordi det er så kjedelig!!!! Men det må jo gjøres. I stedet leser jeg heller Harry Potter. Samtidig som jeg tenker at jeg burde fått tak i organza-stoff til å få laget en bolero til å ha over kjolen. Litt seint kanskje, men skulle nok klart å sydd den til lørdag. Men det går under tiltak og nerver tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...