Nemesis Skrevet 12. august 2008 #1 Del Skrevet 12. august 2008 Hei. Jeg har en scooter som sårt trenger å fikses på. Problemet er at scooteren ikke er et kjent merke som f.eks Peugot, aprillia og lignende, derfor har jeg problemer med å finne verksteder som vil ta sånne scootere som min. Noen som har peiling på et verksted som fikser scootere uansett merke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 12. august 2008 #2 Del Skrevet 12. august 2008 Kanskje en fordel å fortelle oss hvilket merke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buster Skrevet 13. august 2008 #3 Del Skrevet 13. august 2008 Som nevnt kan det være en fordel å si hvilket merke dette gjelder, men mange av disse ukjente merkene blir med tiden svært kompliserte å ordne ettersom deletilgang er svært vanskelig. Hadde selv en Starway for for noen år siden, denne kjøpte jeg ny for 7000.- i sin tid via Smart Club og kjørte den ikke mindre enn 35000km. På alle de km var det kun dekk, plugg og bremsesko som måtte byttes. Jeg solgte den til en jente som studerte og hun brukte den i de tre årene før hun solgte den igjen uten å ha hatt noe tull. Så man kan virkelig være utrolig heldig med slike scootere og slippe noen form for reperasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå