Azalea Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 (endret) Hei alle sammen! Jeg og samboer skal kjøpe oss ny sofa og tror nå vi endelig har funnet en som passer oss bra. Har hele tiden hatt 3+2, men bestemte oss nå for å skaffe oss kun en 3-seter og heller kjøpe til en puff eller to. Noen som har denne? Er den slitesterk? Fort ødelagt? Har vært og prøvesittet å synes den er akkurat passe myk nok:) Noen andre sofaer dere kan anbefale? Vil helst ha tekstil og skal heller ikke være svart. Endret 13. august 2008 av Amk
Scorpina Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Noe feil med linken. Får iaf ikke opp bildet.
Azalea Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Noe feil med linken. Får iaf ikke opp bildet. Stemmer det.. Det går ikke an å gjøre det på den måten hos skeidar nei. Hm. Sienna 3-seter heter sofaen. Gå inn på linken til skeidar.
Gjest Gjest_Leela Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Vi har to koksgrå Siennasofaer (3-seter begge to). Vi har hatt våre i et år nå og de er ikke blitt noe slitt i den perioden. Synes det er en pen sofa og den er god å sitte i. Eneste er at ryggputene kan bli litt deformert, men det er bare å snu de rundt jevnlig. Tror også sitteputen kan snus. Pynteputene som følger med er ikke så behagelige og fine da, men dette er jo en bagatell, vi har bytte de ut med noen fargerike for å få litt mer "liv" i sofaen.
Azalea Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Vi har to koksgrå Siennasofaer (3-seter begge to). Vi har hatt våre i et år nå og de er ikke blitt noe slitt i den perioden. Synes det er en pen sofa og den er god å sitte i. Eneste er at ryggputene kan bli litt deformert, men det er bare å snu de rundt jevnlig. Tror også sitteputen kan snus. Pynteputene som følger med er ikke så behagelige og fine da, men dette er jo en bagatell, vi har bytte de ut med noen fargerike for å få litt mer "liv" i sofaen. Kan se for meg at dette kan skje, men det tror jeg skjer ganske fort med alle 3-setere som kun har to puter. Nei, putene der er ikke så fine, jeg kommer garantert til å bytte de ut med en gang. Legge til noen fargerike puter eller no, for å få litt mer liv i sofaen. Glemte å sjekke en ting, er det mulighet til å ta av trekket på sofaputene? Hadde vært greit å ha hatt mulighet til å vaske de.
Gjest _Leela_ Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Har nå kommet meg hjem og tatt en nærmere titt på sofaen. Skal ikke være noe stort problem å ta av trekket på putene for å vaske det. Er langsgående glidelåser på både sitte og ryggputene.
Azalea Skrevet 14. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2008 Har nå kommet meg hjem og tatt en nærmere titt på sofaen. Skal ikke være noe stort problem å ta av trekket på putene for å vaske det. Er langsgående glidelåser på både sitte og ryggputene. Oh, så bra! Det er jo et kjempepluss. Da tror jeg kanskje det blir den sofaen jeg. Skal innom på møbelringen å se først, om det er noen der jeg liker. Har sett på bohus sine sider, men der var det dyrt gitt. Egentlig hadde jeg sett for meg en litt lysere sofa, men sienna'n er veldig meg! Gjett om jeg gleder meg til ny sofa Den sienna'n jeg så på var Gaja-grå. Legger ved et bilde av sofaen.
Azalea Skrevet 15. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2008 Det hadde egentlig vært kjekt med en sofa som man kan kjøpe til nytt trekk, hadde vært litt greit dersom man blir lei av fargen på sofaen. Noen tips her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå