Gjest Gjest_love_* Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 lurer litt på om det er noen som har erfaring med denne vognen med plasthjul. den er jo himmelsk lett og grei syns jeg , men en veninne påstår at jeg er dum vist vi kjøper med plasthjul og at den er kjempe tung på asfalt. jeg vil jo helst ha med luft men vist den er tung så velger jeg jo plast for den var utrolig lett og bruke. er den vanskligere og bruke på glatt føre eller ? vi får småen i januar så er jo litt isete ute da!
Gjest Gjest_love_* Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 hmm noen som har erfaring med plasthjul generelt her inne?
Nienna83 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Tidligere var det jo bare plasthjul man fikk på vogner, og vognene var innmari gode dengang og. Er ikke noen direkte ulempe med disse hjulene, men lufthjulene er mer anvendelige på all slags føre. Blir litt som om du hadde plasthjul og ikke lufthjul på sykkelen din. Er litt mer komfortpreget med lufthjul..
dittin Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 kompakthjulene på den brio vogna er helt suveren! eneste stedet du merken forskjell på kompakthjulene og lufthjulene, er på grov steinete grusvei, eller se det ingen forskjell! dessuten er kompakthulene mykere nå enn før, slik at de er mer lik lufthjul.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå