Gå til innhold

Heritære og Adz's bryllupsdagbok


Heritære

Anbefalte innlegg

Litt skremmende å starte en slik dagbok, spesielt siden vi ikke har fått bekreftet datoen enda. Men, det er jo mange forberedelse man kan starte med uansett. Det første er jo å finne noen som har flotte kjoler i str L-XL, tror heller ikke jeg ønsker å være hvit brud siden jeg har vært gift før. Så hvis noen har linker til nettsteder med kjoler for litt store så setter jeg pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har desverre ingen tips om nettsteder til deg, men ville bare legge igjen en hilsen.

Velkommen inn hit, og gratulerer med bryllupsdagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Heisann! :vinke:

Og velkommen hit til oss :-D

Usikker på hvilken type kjole du vil ha, så vet ikke hva som kan anbefales av plasser :sjenert:

Men velkommen skal du være, og gratulerer med :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to :). Her er firmaet/nettstedet som vi skal bruke til bryllupet vårt: Skottland og som vi venter svar på om datoen vi ønsker å gifte oss på er ledig. Der er mange steder vi kan bli viet på og her er ett av de to stedene vi har forespurt om Urquhart Castle Urquhart Castle og Dalhouse Castle er den andre: Dalhouse, scroll litt ned på siden så finner dere bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Og velkommen hit til oss :-D

Usikker på hvilken type kjole du vil ha, så vet ikke hva som kan anbefales av plasser :sjenert:

Men velkommen skal du være, og gratulerer med :bryllup:

Jeg ønsker en fotsid kjole med halvlange ermer eller drapering, noe ala denne: link, men i en annen farge en denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...