LisaMmm Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Skal begynne på p-piller. Var hos helsesøstera i går og fikk resept. Vi har ikke apotek her jeg bor, så hun faksa resepten til Honningsvåg og der i fra sender dem p-pillene hit til coop. Henta de i dag og da betalte jeg 103,50 for dem.. Jeg skal jo få dekt 100 kroner og det sa helsesøstera også, men hvordan fungerer det siden jeg betalte nå? ^^,
Gjest StockDama Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Tror du må sende kvittering og slikt til nav, så skal de refundere pengene. om jeg ikke tar heeeelt feil, kan noen rette på meg?
Gjest Gjest_Varsia_* Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Skal begynne på p-piller. Var hos helsesøstera i går og fikk resept. Vi har ikke apotek her jeg bor, så hun faksa resepten til Honningsvåg og der i fra sender dem p-pillene hit til coop. Henta de i dag og da betalte jeg 103,50 for dem.. Jeg skal jo få dekt 100 kroner og det sa helsesøstera også, men hvordan fungerer det siden jeg betalte nå? ^^, Hvilket merke var det? Kan jo hende at de trakk fra 100 kr før du betalte (noen merker koster over 100 kr). På et vanlig apotek trekker de beløpet automatisk fra når du skal betale - da jeg var i den aldersgruppa f.eks betalte jeg aldri for pillene mine på apoteket, fordi de til vanlig kostet 90 kr. Men hvordan det blir i butikk vet jeg ikke, men du burde jo spurt i butikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå