Cupcake Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 (endret) Lurer på om vi skal ha disse -> dørene til Billy hyllene våre. Det står at man kan putte ting inni døren for å lage en personlig vri, men jeg kunne tenke meg å ikke ha noe inni, bare glassdørene uten den platen man setter inn bak det man putter inni døren, hvis dere skjønner hva jeg mener... Det burde vel gå det? Eller vil det se rart ut? Endret 12. august 2008 av Cupcake
Tusenfryd Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hvis du ikke vil ha den funksjonen, kan du ikke bare velge de vanlige glassdørene til Billy?
Cupcake Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 De vanlige glassdørene er jo av tre, mens disse er sølv/stålfarget. Synes det blir litt mye tre på de vanlige...
Tusenfryd Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Å sånn ja - jeg har de dørene og synes bare det er på kanten liksom, men vi har dem i biblioteket og som bokskap, så det gjør ingenting, selv om jeg også i og for seg er ferdig med tre-perioden min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå