Gjest Gjest_elvira76_* Skrevet 12. august 2008 #1 Skrevet 12. august 2008 Fant ut litt for sent at jeg ville ta litt mer skolegang, derfor over nett/brev denne gang. Erfariger med nki eller nks?
Gjest Siv Anita Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Fant ut litt for sent at jeg ville ta litt mer skolegang, derfor over nett/brev denne gang. Erfariger med nki eller nks? Eg har nettopp begynt på et studie på nks, og gjorde en del research før eg skulle søke, mellom nki og nks. Det som er greit med nks er at dei fleste studier du kan ta der, får du studiepoeng av, og er dermed godkjent i lånekassen. Det er et rimelig fåtall av lånekasse-godkjent studier i nki, og dette var ein god grunn til å velge nks for meg. Har ein følelse av at nks samarbeidar mer med diverse Høgskular rundt omkring, i og med at du etter endt studietid får vitnemål direkte frå den høgskulen du har tatt nettstudie ved:) I tillegg har nks veldig gode rådgivere, og hjelper deg med det meste, opplegget ser veldig bra ut hittil, og har ikkje hatt noko problem. Einaste er at har ein lite pengar, så kan nki vere ei bedre løysing, sida du der kan avbetale studiet ditt med 2000,- i måneden uavhengig av kor mykje studiet ditt kostar. Medan du på nks må betale studiet ditt i fire avdrag, på fire månedar etter kvarandre. Men tommel opp for nks, du kan jobbe med andre over nett, og du kan stadig spør om hjelp av lærer. I tillegg kan du fullføre både på fulltid og deltid, etter kva du ønsker:)
elvira76 Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Takker for svar,er vel nks jeg heller mot . Alikvel greit vite om erfaringer andre har gjort. Skal event ta fag innen økonomi og administrasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå