Gå til innhold

reise med norwegian


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

har bestilt tur til utlandet med norwegian. har fått billettene på mail og det står på dem at du må printe dem og ta med på flyplassen. holder det virkelig ikke at jeg skriver ned referansenummeret? for jeg har ikke printer! men kanskje når jeg skal ta flyet hjem fra utlandet, holder det med referansenummer der og kanskje navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innenlands holder det hvertfall med ID. Trenger hverken referansenummer eller utskrift av billetten.

I utlandet er jeg ikke sikker, og jeg ser for meg at det praktiseres ulikt. De gangene jeg har reist med Norwegian til utlandet har jeg hatt med utskrift for sikkerhetsskyld, men tror egentlig ikke det er nødvendig.

Ringe dem å høre? Hvis det da ikke står forklart i Q&A på hjemmesiden deres.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lune_*

Jo, jeg skriver ned referanse nr på mobilen. Ellers så ligger jo billetten på kortet (sjekker inn på automat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt tur til utlandet med norwegian. har fått billettene på mail og det står på dem at du må printe dem og ta med på flyplassen. holder det virkelig ikke at jeg skriver ned referansenummeret? for jeg har ikke printer! men kanskje når jeg skal ta flyet hjem fra utlandet, holder det med referansenummer der og kanskje navn?

Har sluttet å printe ut billettene, og har aldri fått problemer under innskjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...